תיירות

זוועה ביעד האהוב על הישראלים: כריש קטע יד לתיירת

תיירת בדהב ששחתה בחוף הים מהפופולאריים ביעד השכן, הותקפה באכזריות על ידי כריש שנשך אותה בגפיה ולאחר שפונתה לבית החולים המקומי נאלצו לקטוע את ידה השמאלית משלא היה ניתן להצילה
מערכת ice |  2
כריש (צילום pexels)
מחריד. באחד היעדים האהובים על התייר הישראלי, סיני, התרחש אמש (רביעי) אירוע קשה במיוחד שהסתיים בתוצאה מזעזעת. תיירת בדהב ששחתה בחוף הים מהפופולאריים ביעד השכן, הותקפה באכזריות על ידי כריש שנשך אותה בגפיה ולאחר שפונתה לבית החולים המקומי נאלצו לקטוע את ידה השמאלית משלא היה ניתן להצילה.
במשרד לאיכות הסביבה המצרי אישרו את הידיעה הקשה והודיעו בשל כך על השבתת החוף בו אירעה תקיפת הכריש. לא נמסרו פרטים נוספים על היעד המדויק, אך אושר כי הנפגעת טופלה מיידית על ידי צוותי הרפואה המקומיים ומצבה כעת יציב. חקירה בנושא אמורה להתחיל בימים הקרובים.

יש לציין כי האירוע החמור, שהוא לא היחיד בשנים האחרונות, מגיע ממש לאחר שבאמצע חודש אוגוסט החולף כבר נסגרו חופי דהב ל-24 שעות בשל המצאות כריש בסביבת המתרחצים בחוף.
בנוסף לכך, רק לפני שלושה חודשים גבר רוסי מת לאחר שכריש טיגריסי חבט בו בעוצמה ואז טרף אותו חי, בסמוך לאתר התיירות המצרי הורגאדה. גם ביולי 2022 אירעה תקיפה דומה באותו החוף
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כבר נקרא מקום "סכנה" שומר נפשו ירחק
    יהודי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא אתקרב כרגע לחופי סיני אם כל הצער עד שלא ימצא הגורם לתקיפות המזעזעות
    סגור
  • 1.
    כריש
    אליהו 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדין אנשים ימשיכו ללכת ולחשוב לי זה לא יקרא והחוסר שפיות תמשיך
    סגור