תיירות

הורדו מהמטוס לאחר שהתפרעו: 6 ישראלים עצורים בקפריסין

נערים שחזרו מחופשה בקפריסין התפרעו וזרקו פחית במטוס רגע לפני ההמראה. הקברניט הזמין משטרה והם הורדו מהמטוס בליווי שוטרים
מערכת ice |  2
טיסות (צילום unsplash)
שישה נערים ישראלים שעמדו להמריא חזרה מקפריסין לישראל, נעצרו הבוקר (חמישי) בשדה התעופה בלרנקה, לאחר שהתפרעו במטוס רגע לפני ההמראה.
על פי עדויות נוסעים במטוס, כאשר המטוס כבר החל לנוע, אחד הנערים זרק פחית לעבר אישה שישבה מאחוריו והיא נפגעה בראשה. הדיילים מיהרו למקום כדי לברר מי זרק את הפחית, אולם הנערים בתגובה צחקו וזלזלו בהם.

הדיילים עדכנו את קברניט המטוס על שארע, והוא סובב את המטוס חזרה לנקודת המוצא ומשטרה הוזעקה למסלול. 6 נערים הורדו מהמטוס בליווי שוטרים ונלקחו לחקירה. המטוס המריא בלעדיהם באיחור של קרוב לשעה, והמטוס נחת לפני זמן קצר בישראל.
 
לא ברור אם יש קשר לתקרית, אבל אמש שיחקה קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א בלרנקה מול הקבוצה המקומית א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג, וסיימה בתיקו 1:1.
מחברת התעופה בה אירעה התקרית נמסר: "TUS Airways לא תסבול כל סוג של אלימות, בטיחות הנוסעים והטיסות שלנו נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. במקרים נדירים כאשר אירועים כאלה מתרחשים בנמל התעופה או על סיפון המטוס, TUS Airways מפגינה מדיניות של 'אפס סובלנות' כלפי נוסעים מפריעים ובמידת הצורך תבקש מהם לרדת מהמטוס או להתרחק מנמל התעופה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לקברניט המטוס!!
    תייר מזדמן 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מקווה מאוד שהשופט הקפריסאי לא ירחם עליהם כמו כאן בארץ...אחרי המאסר וקנס גבוה, מקווה שיהיה.. הם בטוח לא יוכלו לחזור לקפריסין.
    סגור
  • 1.
    מאסר ממושך.
    מוטי 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מקוה שיקבלו לפחות שנה מאסר !!!
    סגור