תיירות

אחד היעדים האהובים בעולם מעורר סערה: עוקץ הכרטיסים נחשף

חברות מסחריות יצרו שוק של ספסרות בכרטיסי הכניסה ומביאות לכך שהתיירים משלמים פי ארבעה ממחיר הכרטיס המקורי של הקולוסיאום ברומא
מערכת ice | 
הקולוסיאום ברומא (צילום ויקיפדיה FeaturedPics)
טסתם לרומא? הקולוסיאום, מהאתרים ההיסטוריים הפופולריים והחשובים בעולם ונמצא בבירת באיטליה, נמצא תחת עננה גדולה מאוד לאחרונה בעקבות עוקץ של תיירים על חשבון המקום. לדברי מטיילים שהגיעו להיכל הענק, חברות מסחריות יצרו שוק של ספסרות בכרטיסי הכניסה ומביאות לכך שהתיירים משלמים פי ארבעה ממחיר הכרטיס המקורי של הקולוסיאום.
מיליוני תיירים בשנה מגיעים לבקר במקום האייקוני ועל כן הרשויות באיטליה בדקו את הטענות וגילו שבתקופה האחרונה לא ניתן כמעט כלל להזמין כרטיס כניסה במחיר האמיתי. חברות התיירות מנצלות את חבילות הנופש שהן מציעות וגובות מחירים מוגזמים לכניסה.

ברויטרס מצאו שבעוד שמחיר כרטיס כניסה רגיל עולה 18 אירו בלבד (כ-72 שקל), אותן החברות מוכרות אותו במחיר שלא פחות מ-37.5 אירו (יותר  מ-150 שקל) ועד למחיר מופרך של 74 אירו ששווים כמעט 300 שקל.
בינתיים חמש חברות תיירות נבדקות בנושא תחת ההאשמה ספסרות ו"מכירה כפולה" של כרטיסים. קרלו ריינצי, ראש הגוף להגנת הצרכנים באיטליה, יצא בדרישה מהממשלה להחמיר בענישה לאותן חברות שמייצרות דעה שלילית על המקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה