תיירות

לוסי אהריש בהמלצה לטסים לרומא: "עומדים בתור שעה"

אחרי לילה קשה בו הורדו מהמטוס, אהריש ובן זוגה צחי הלוי חוזרים לישראל: "יאללה, החתמת דרכונים שוב....והביתה. זה מדהים שהאיטלקים לא התעיילו מהלילה, המונח שביתה איטלקית לגמרי מקבל משמעות חדשה כאן. והמלצה לטסים לרומא: אם אין לכם דרכון ביומטרי נא לנשום עמוק כי התור לא נגמר, לא בכניסה לרומא ולא ביציאה"

מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של לוסי אהריש)
אחרי לילה מורט עצבים, בו הטיסה של לוסי אהריש וצחי הלוי מאיטליה בחזרה לישראל לא עברה חלק בכלל, בלשון המעטה. כאשר השניים סבלו משורה של תקלות עם מטוס אל על, הגיעה הישועה ובמהלך היום (שלישי) הדברים החלו מעט להסתדר.
בשעות הבוקר המאוחרות כתבה אהריש: "יאללה, החתמת דרכונים שוב....והביתה. זה מדהים שהאיטלקים לא התעיילו מהלילה, המונח שביתה איטלקית לגמרי מקבל משמעות חדשה כאן. והמלצה לטסים לרומא: אם אין לכם דרכון ביומטרי נא לנשום עמוק כי התור לא נגמר, לא בכניסה לרומא ולא ביציאה".

עוד כתבה אהריש: "אבל איך אתם יודעים מה היא אהבת אמת? כשלבן הזוג יש ביומטרי והוא יכול לעבור בדקה וחצי, אבל מחליט לעמוד איתך את כל התור הרגיל. במשך שעה שלמה, פעמיים, אהבה שלי אתה צחי הלוי".
כזכור, ממש בשעות הלילה המגישה כתבה: "לילה טוב לכל מי שבבית ולא ישן, מקווה שנעים לכם במיטה וקריר, כי מטוס שלם של אל על מרומא לישראל כבר עלה פעמיים על המסלול ולא המריא בשל תקלה ככל הנראה במנוע, ואיך הלילה שלכם? קבלו עדכון. לא ממריאים...הטייס לא לוקח סיכונים והמטוס מקורקע עד לשתיים בצהריים מחר לפחות, בינתיים מחכים במטוס לפינוי. אגב, במקור היינו אמורים לנחות עוד חצי שעה בארץ".
אהריש המשיכה לעדכן והוסיפה סלפי שלה ושל הלוי מהמטוס: "עדיין כאן איתכם, מתברר שיש פה בעיה עם האיטלקים שלא ממש עובדים בשעות האלה, אז אין עובדי קרקע למשל שיבואו להסיע אותנו במטוס לטרמינל. אז מה קורה? לא קורה, מחכים, כבר קרוב לשלוש שעות אנחנו בתוך המטוס, מה שנראה לי כהזייה לכשעצמה".
 
רק בסביבות 3:00 בבוקר עדכנה: "יציאת מצריים, הורידו אותנו מהמטוס ומחכים למזוודות, תכף נראה לאן מפנים ואיך?? בסך הכל מאוד סביר, בשעה מאוד סבירה, במזג אוויר סביר בהחלט. נחשו מה!??! אל על כמה טוב שבאת הביתה, החברה הלאומית לא שולחת אותנו לשום מקום. הנציג ההונגרי של החברה שנמצא פה אמר לנו שכל אחד יסתדר עם עצמו, יענו חפשו טיסות ומלונות ואל על כבר תפצה אתכם".
לסיום האשימה: "כאילו חפשו את הלמפה כי איזה מלון כבר יקבל אותנו בשעה כזאת בתקופת שיא ברומא, ולגבי טיסה לא ידוע מתי ממריאה. והמזוודות ייקח שעה להביא לנו אותן, אז מה עושים? מי שיכול קונה כרטיס טיסה, מי שלא, מחפש מלון ומחכה לחסדיה של החברה הלאומית. עד שמישהו יתעורר בארץ ובאיטליה לטפל בנוסעים של מטוס ישראלי שתקועים ברומא...שירות ברמה בינלאומית, פשוט בושה".
מאל על נמסר בתגובה: ״לצערנו, בשל תקלה טכנית בלתי צפויה במטוס, נאלצנו לבטל את טיסת 384 מרומא לתל אביב. בשל עומסים רבים במלונות ברומא, העברנו את הנוסעים לטיסה שתצא במיוחד עבור נוסעים אלו. הנוסעים עודכנו בדבר זכויותיהם. אנו מתנצלים על אי הנוחות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה