תיירות

קנה כרטיס טיסה לכל החיים: מה הספיק לעשות ב-33 שנה?

טום שטוקר מניו ג'רזי, הנוסע המתמיד בעולם שטס יותר מ-23 מיליון מיילים אחרי שקנה כרטיס לכל החיים של יונייטד איירליינס תמורת 290,000 דולר ב-1990, הספיק לבלות במאות יעדים ולצאת לדבריו ליותר מ-100 ירחי דבש עם אשתו
מערכת ice | 
מטוס (צילום unsplash, vecteezy)
העסקה המשתלמת אי פעם? יש בשפע טיפים לנסיעות באינטרנט על איך לצבור מיילים של נוסע מתמיד כדי להשיג טיסות במחלקת עסקים והטבות אחרות. אבל הם לא חלים על טום שטוקר מניו ג'רזי, הנוסע המתמיד בעולם שטס יותר מ-23 מיליון מיילים, או יותר מ-12,000 טיסות נכון ליולי 2022. 
הקילומטרים שהצטברו ראו אותו מטייל בכל העולם, שוהה בסוויטות מלונות מפוארות ואפילו מופיע בפרק של הסיטקום האמריקאי סיינפלד. אגב, הוא טוען שבילה ביותר מ-100 ירחי דבש עם אשתו ובילה במאות אתרים אקזוטיים על הגלובוס.

איך בדיוק עשה זאת יועץ סוכנות הרכב? פשוט - הוא קנה כרטיס לכל החיים של יונייטד איירליינס תמורת 290,000 דולר ב-1990. שלושים ושלוש שנים מאוחר יותר, הוא היה ב-100 מדינות לדבריו. לפי הוושינגטון פוסט, הקילומטראז' של שטוקר ב-2019 לבדו שווה לשש טיסות לירח. לא פלא שהוא מכנה את הרכישה שלו "ההשקעה הטובה ביותר בחיי".
על פי הדיווח, הוא עבר פעם 12 ימים רצופים בלי לישון על מיטה, כאשר הוא פשוט המשיך לטוס מניוארק לסן פרנסיסקו לבנגקוק ודובאי וחוזר חלילה - שווה ערך לארבע נסיעות מסביב לעולם. אתר חדשות התעופה Simple Flying אמר ששטוקר בילה בין 200 ל-250 ימים בשנה באוויר לפני שמגפת הקורונה עצרה את הנסיעות האוויריות ברחבי העולם.
עבור שטוקר, להיות לקוח נאמן יש יותר מההטבות הרגילות. יונייטד איירליינס שמה את שמו על שני מטוסים ונתנה לו לעזור בעיצוב התפריט במועדוני הפרימיום שלהם. יש לו אפילו מרצדס מוכנה כדי להעביר אותו לשער הבא שלו כשיצטרך לעשות קונקשן מהיר.
אבן הדרך הגדולה הראשונה הגיעה ב-2009, כאשר הוא הפך לנוסע הראשון של יונייטד שהגיע למרחק של 10 מיליון מייל, במהלך טיסה מלוס אנג'לס-שיקגו, לפי Simply Flying. וכשהגיע ל-20 מיליון מייל ב-2019, יונייטד חגגה את האירוע איתו על הסיפון, והציעה שמפניה לעמיתיו הנוסעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה