תיירות

הזוי: אב ובן ישראלים פספסו את טיסתם - ולא תאמינו מה עשו

אב ובן מישראל שפספסו את הטיסה חזרה ארצה, החליטו לפרוץ לשרוול העלייה למטוס וממנו לקפוץ לרחבה ולעכב את ההמראה. הם נעצרו במקום על ידי כוחות הביטחון
מערכת ice |  3
ישראלים קפצו משרוול המטוס (צילום צילום מסך מטוויטר)
מה קורה לתיירים הישראלים בטורקיה? אב ובן מישראל שנפשו בטורקיה ואיחרו לטיסה חזרה - החליטו לפרוץ לשרוול העלייה למטוס, ולקפוץ מגובה 3 מטר אל הרחבה בה עמד המטוס בניסיון לעכב אותו. את הימים הקרובים הם יבלו במעצר.
התקשורת בטורקיה דיווחה כי מדובר במשפחה ישראלית בת חמש נפשות, שפספסה את המטוס מאיסטנבול חזרה לישראל. אבל האב העקשן לא היה מוכן לקבל את רוע הגזירה ויהי מה. ביחד עם בנו, תכנן לעכב את המטוס בכוח כדי שמשפחתו תתקבל לטיסה.

האב והבן פרצו בכוח את דלתות השרוול המוביל למטוס, אך מכיוון שהשרוול כבר הורחק מהמטוס – הם נאלצו לקפוץ ממנו היישר אל תוך הרחבה הסמוכה למטוס, רגע לפני שיחל בתנועה. משם, עלו על הרכב שגורר את המטוס והתעמתו עם העובדים המקומיים. בתוך שניות הגיעו מאבטחים אשר יחד עם עובדי הנמל השתלטו על השניים, ולקחו אותם למעצר.
 
המשטרה המקומית מסרה כי השניים נעצרו עקב סיכון הטיסה והפרעה לסדר הציבורי. קונסול ישראל באיסטנבול נקרא על מנת לסייע, ובמשרד החוץ זועמים על התנהגות האב והבן.
רק היום התברר כי בשבוע שעבר נעצרו 9 ישראלים בשדה התעופה סביחה שבאיסטנבול. זאת לאחר שעל פי החשד הטרידו את הדיילת במטוס של חברת "פגסוס" שהמריא מישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין דבר יותר מצחיק [ומעורר רחמים] ממאחרים לשער הטיסה
    חחחחח 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם קופצים ורצים מצד לצד . הם מנפנפים הם מבוהלים . הם בודקים שוב ושוב את השעון והשער והסלולרי וצועקים על הבני זוג והילדים...ורצים הלוך וחזור לאורך החלונות. וחושבים אולי הם לא בקומה הנכונה....ממש מעורר רחמים וצער...רואה אותם כמעט תמיד שאני טס. וזה קורה לכל הלאומים.
    סגור
  • 2.
    ישראלים בטורקיה
    יושר 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירקבו בכלא הטורקי
    סגור
  • 1.
    איפה השוקולד?
    א.ש 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוקולד היה רק הפרומו לישראלי ההזוי.
    סגור