תיירות

רמי לוי בעסקה אדירה: זו חברת התעופה הבינלאומית החדשה שירכוש

אחרי שנה ושבעה חודשים של משא ומתן חברת התעופה והתיירות ישראייר צולחת עוד שלב בדרך לרכישת חברת התעופה הצ'כית - סמארט וינגס (Smartwings)
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
לפני מספר חודשים, ישראייר, חברת התעופה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הגישה הצעה לרכוש את חברת התעופה הצ'כית S.A Smartwing, בתמורה לסכום של כ-8 מיליון אירו. היום (ראשון) ישראייר הודיעה על מהלך נוסף בדרך להשלמת העסקה.
אחרי שנה ושבעה חודשים של משא ומתן חברת התעופה והתיירות ישראייר צולחת עוד שלב בדרך לרכישת חברת התעופה הצ'כית - סמארט וינגס (Smartwings), כאשר האחרונה פרסמה הזמנה להציע הצעות, וזאת כחלק מדרישותיה הרגולטוריות ובהמשך למשא ומתן המתקיים בין בעלי מניות Smartwings לבין ישראייר, במסגרתו ישראייר תדרש להגיש עד ליום 27 ביוני 2023 הצעה למתווה המעודכן של העסקה לרכישת השליטה ב-Smartwings, וכן להפקיד פיקדון לטובת בעלת המניות הסינית בסך של כ-500 אלף אירו.
עוד ישראייר הדגישה כי נכון לדוח מיידי זה, אין בידי ישראייר את האפשרות להעריך את סיכויי הצלחת ישראייר בעסקה לרכישת השליטה בחברת Smartwings וכן בחברות הבנות של חברת Smartwings.
על פי הדיווח, כי בהמשך להצעה של ישראייר והמו"מ מול חברת התעופה הצ'כית אל מול בעלי המניות, עתה קיבלה ישראייר "אינדיקציה חיובית" מבעלי מניות Smartwings לגבי התקדמות בעסקה לרכישת השליטה בחברה.
 למרות זאת, נכתב כי אין זה אומר שהעסקה תצא לפועל בוודאות, אך בהחלט מדובר על התקדמות משמעותית: "החברה תדגיש כי נכון לדוח מיידי זה, אין בידי החברה ו/או חברת הבת את האפשרות להעריך את סיכויי הצלחת חברת הבת בעסקה לרכישת השליטה בחברת Smartwings".
שווי עסקה המשתקף מההצעה הינו בסך של 44 מיליון אירו, הכוללת, בין היתר, את יתרת הלוואות הבעלים לפירעון עתידי, בסך של כ-24 מיליון אירו אשר מיוחסים לחברת s.a, Group Unimex ,שהינה מבעלי המניות הנוכחיים ב-Smartwings. ההצעה המחייבת מאפשרת לחברת הבת של ישראייר למכור חלק ממניות Smartwings ואף להכניס שותף נוסף ככל ותוכרז חברת הבת כזוכה הסופית. בהתאם, חברת הבת פועלת לטובת שיתוף פעולה אסטרטגי.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שכל אחד יתרכז במה שהוא טוב
    הבינה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי , כולם מתלוננים וכולם לא מפסיקים להגיע.על אף שהם יודעים שאחד לא חייב להגיע . עיניים צרות לא חסרות . שמח בהצלחתך.
    סגור
  • 3.
    שקל אחד לא תזכה לראות מאיתנו. בחיים לא!
    מוטי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נפרנס את האיש הזה בשקל אחד, באף חברה שלו, בחיים לא!!!!
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    אידית 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שאתה קונה עוג משהו .תדאג שיהיו לך עובדים בסופרים שלך ושאין את מי לשאול משהו בסופר.בושה ממד הייתי פעמים וממש גועל נפש .אין עובדים אין את מי לשאול ומאז פעם אחרונה שהלכתי לשם .לא ראש ולא זנב
    סגור
  • למה את קונה שם?
    מוטי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא טוב, לכי לסופר אחר.
    סגור
  • 1.
    למה לא
    Poni 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסניף ראש העין ...באתי להזדכות על בקבוקים....הקופה לא עובדת ..נעניתי....שיטה יפה למקסם רווחים
    סגור