תיירות
הישג משמעותי ל-Joyned: זו חברת הענק איתה נכנסה לשת"פ
שיתוף הפעולה מגיע לאחר הטמעה של הפתרון שהראה על גידול בהכנסה הממוצעת מכל משתמש ועל כן החליטו מנהלי רשת RIU Hotels על פריסה מלאה של Joyned Booking בכל מלונות הרשת
חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הכריזה על שיתוף פעולה מסחרי עם רשת בתי המלון RIU Hotels המפעילה כ-100 בתי מלון ב-20 מדינות ומעסיקה למעלה מ-34,000 עובדים, שסייעו לארח מעל 6 מיליון אורחים. שיתוף הפעולה מגיע לאחר הטמעה של הפתרון שהראה על גידול בהכנסה הממוצעת מכל משתמש ועל כן החליטו מנהלי רשת RIU Hotels על פריסה מלאה של Joyned Booking בכל מלונות הרשת.
שיתוף הפעולה עם RIU Hotels מצטרף להכרזות נוספות של Joyned על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים גדולים, ביניהם: חתימת הסכם מסחרי אסטרטגי עם ענקית התיירות המקוונת אמדאוס (Amadeus) עליו הכריזה החברה לאחרונה, ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מהחברות המובילות באירופה להשכרת בתי נופש - חברת Vacation Homes OYO. כיום עובדת Joyned עם עשרות מותגי תיירות בינלאומיים.
הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10%.
יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "זה הוא מהלך מרגש הן עבור Joyned והן עבור RIU Hotels שיאפשר הזמנת חדרים חברתית עם חברים ומשפחה ברחבי ארה"ב. אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם רשת כה חשובה בתעשיית התיירות האמריקאית ונחתור לסייע להם להעשיר את חוויית הזמנת החדרים של לקוחותיהם".
חוואן קמפינס, מנהל ערוצים דיגיטליים, RIU Hotels: "אנו מחויבים לחוויית משתמש מהמעלה הראשונה ו-Joyned חולקת אתנו ערך זה. השילוב של Joyned Booking באתרים שלנו בארה"ב הוא צעד הגיוני בבניית חוויה מקוונת רציפה ומשולבת ללקוחות שלנו היוצאים לחופשות עם משפחה או חברים. היא מאפשרת לשתף רעיונות בין חברי קבוצת המזמינים ולקבל החלטות קנייה בזמן אמת, בלחיצת כפתור".
Joyned מחוללת שינוי דרמטי בביצועים העסקיים של אתרי הנסיעות, בשוק שהיקפו מוערך בכ-1 טריליון דולר בשנה. חברות נסיעות משקיעות מידי שנה למעלה מ-10 מיליארד דולר במודעות בגוגל ובפייסבוק, שמניעות בממוצע רק 2% מהנחשפים אליהן להגיע לאתרי חברות התיירות.
בעזרת השימוש ב-Joyned Booking, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (Conversion Rate) שלהם צומח פי ארבעה – שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד.
עוד ב-
הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה