תיירות

השיטה שתחסוך לכם 25% במחיר הטיסה נחשפת: מה תצטרכו לעשות?

חזרה משדה תעופה אחר תחשוף את הנוסע ליותר אופציות שעשויות לא רק לחסוך זמן חופשה יקר אלא גם להיות זולות בעד 25% ממחיר הטיסה הלוך ושוב מאותו היעד. כך תפעלו בחופשה הבאה שלכם
מערכת ice | 
שדה תעופה נתב"ג (צילום Magma Images)
בתכנון חופשה בחו"ל, מרביתנו נזמין טיסת הלוך חזור מאותו היעד. למה? הרגל. ישראלים רבים טסים ליעדים שונים באגן הים התיכון ובאירופה, שנמצאים במרחק של שעות נסיעה בודדות אחד מהשני, אך רק בשל ההרגל הם מעדיפים לנצל את היום האחרון של הטיול לצורך נסיעה ארוכה ומייגעת של 3-4 שעות לשדה"ת בעיר שבה נחתו ובדרך שכבר חוו. חזרה משדה תעופה אחר תחשוף את הנוסע ליותר אופציות שעשויות לא רק לחסוך זמן חופשה יקר אלא גם להיות זולות בעד 25% ממחיר הטיסה הלוך ושוב מאותו היעד.
יש כבר חברות תעופה וחברות שהחלו לאחרונה להציע לנוסעים את האופציה הזו מראש. למשל, בסופ"ש האחרון הודיעו חברות אמירטס (דובאי) ואיתיחאד (אבו דאבי) על חתימת הסכם להרחבת שיתוף הפעולה בין הצדדים שאמור לאפשר לנוסעים להזמין כרטיס טיסה משולב של שתי החברות, כאשר טיסת ההלוך תהיה לדובאי (מרכז הפעילות של אמירייטס) או אבו דאבי (מרכז הפעילות של איתיחאד) וטיסת החזור מהיעד השני.

בחברת סאן דור, יחד עם רשת מלונות LOUIS בקפריסין, החלו להציע לישראלים לנחות בפאפוס, להנות משני לילות באחד משבע מלונות הרשת, לעבור לאזור לרנקה, פרוטאראס או לימסול, להנות מחופשת 2-3 לילות באופי אחר באחד מ-12 מלונות הרשת ולחזור משדה"ת של לרנקה (ללא הצורך לנסוע שעתיים וחצי עד פאפוס).
בבדיקה שביצענו באמצעות מנוע השוואת הטיסות אקספלורר לטיסות בין 24-28 למאי בארבעה יעדים שונים נמצא כי מעבר לאפשרות למקסם את זמן החופשה בחו"ל ולהנות מכל האטרקציות שנמצאות בתוך ובין 2 שדות התעופה, גלום באפשרות הזאת גם חיסכון כספי של עד 25% לאדם.
טיסת הלוך ושוב לפאפוס (קפריסין) בין התאריכים 24/05 – 28/05 תעלה 402 דולר - כ-25% יותר לאדם בהשוואה לטיסה בתאריכים זהים, הלוך לרנקה עם טיסה חזרה דרך פאפוס - שתעלה 325 דולר.
לדברי קאראלאמבוס לידרה, סמנכל רשת מלונות louis הגדולה בקפריסין, "אם בשנת 2019 ממוצע השהייה של ישראלים במלונות הרשת עמד על 3.7 ימים, רובם ככולם התמקדו במלון אחד, הרי שהשנה, משך החופשה של הישראלים במלונות הרשת עומד על 4.8 ימים כש-20% מההזמנות הן לשני מלונות בערים שונות. מדובר לרב במשפחות ישראליום עם ילדים שנחתו בשדה"ת בפאפוס, הגיעו לחופשת 2-3 לילות, משם המשיכו ללרנקה לעוד 2-3 לילות והמריאו בחזרה לארץ משדה"ת בלרנקה". לטענת קאראלאמבוס, הסיבה המרכזית למגמה החדשה היא היצע הטיסות חסר התקדים מישראל לשדות התעופה בפאפוס ובלרנקה, שעומד במהלך הפיס על כ-80 טיסות שבועיות מה שפותח בפני הישראלים אפשרויות לחופשה אחרת".
טיסת הלוך ושוב ללונדון בין התאריכים 24/05 – 28/05 תעלה 510 דולר לעומת זאת, טיסה בתאריכים זהים הלוך ללונדון וחזור מפריז, תהיה זולה ב- 20% ותעמוד על 425 דולר דוגמה נוספת היא טיסת הלוך ושוב לונציה (איטליה), בתאריכים המדוברים תעלה 320 דולר ואילו טיסה למילנו וחזרה מונציה תעלה, 22% פחות ותעמוד על 268 דולר. טיסת הלוך ושוב לבודפשט בין התאריכים 24/05 – 28/05 תעלה 345 דולר, כ-24% יותר בהשוואה לטיסה בתאריכים זהים, הלוך לבודפשט (הונגריה) וחזור דרך וינה שתעלה 279 דולר (מדובר בנסיעת רכבת מהירה בין שתי הערים).
טיסת הלוך ושוב לאמסטרדם בין התאריכים 24/5 - 28/5 תעלה 790 דולרים, כ-15% יותר בהשוואה לטיסה בתאריכים זהים, הלוך לבריסל וחזור דרך אמסטרדם שתעלה 690 דולרים. בהרכב משפחתי, תכפילו את ההפרש ב-4 או 5 נפשות והסכום יוצא משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה