כסף וצרכנות

חברת התעופה הישראלית במבצע מטורף: כך תקבלו כרטיס טיסה בחינם

חברת התיירות "גוליבר" וחברת התעופה הישראלית "ארקיע" יצאו במבצע מטורף, במסגרתו כל לקוח 25 שיזמין דרך גוליבר כרטיס טיסה, חבילת נופש או טיול מאורגן, יקבל את כספו בחזרה. כך זה עובד
מערכת ice |  3
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
חברת התיירות "גוליבר" וחברת התעופה הישראלית "ארקיע" יצאו במבצע מטורף, במסגרתו כל לקוח 25 שיזמין מוצר של ארקיע באתר גוליבר, יקבל את כל כספו בחזרה. למעשה, כל לקוח 25 (50,75,100 וכן הלאה) יקבל את כל כספו בחזרה, לא משנה איזה מוצר הוא יזמין דרך ארקיע. כך הודיעה היו (שלישי) החברה.
שם המבצע של ארקיע וגוליבר הוא "25 בום". למעשה, משמעות המצבע של שתי החברות היא שלקוחות שרכשו כרטיס טיסה, חבילת נופש או טיול מאורגן עם חברת התעופה ארקיע דרך אתר גוליבר, יוכלו לקחת חלק במבצע הזה. הלקוחות לא יודעים באיזה מספר הזמנה הם, ולמעשה מדובר נטו במזל ביחס של 25 ל-1 - על כל 25 כרטיסים או חבילות שיימכרו, אדם אחד יקבל את כל כספו בחזרה.
נכון לרגע זה, המבצע  יימשך מחודש מאי ועד חודש אוגוסט. מה שעוד יותר מעניין במבצע הזה הוא גורם ההפתעה. חלק מהלקוחות שיזכו במבצע יקבלו את כספם בחזרה במזומן ממש עם עלייתם למטוס. חלק אחר שיזכה בהגרלה יקבל החזר כספי לכרטיס האשראי או ישירות לחשבון הבנק שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארקיע
    קובי שדה 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחלה חברת טעופה ממליץ בחום
    סגור
  • חצופים
    אדי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שירות לקוחות
    סגור
  • 1.
    ארקיע
    קובי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברים יקרים אני טס ארקיע 4 פעמים בשנה אני ממליץ בחום אחלה חברה אחלה שרות אנשים נחמדים דיילות מעולות וקשובות אז מה שנותר לי לומר לכם טוסו ארקיע ותענו
    סגור