תיירות

בשורה לטסים מנתב"ג: טיסה ישירה ליעד המבוקש בהודו

יעד חדש להודו: טיסה ישירה לעיר העסקים המובילה בדרום המדינה, בנגלור, כבר בקרוב. על פי הקונסולית הכללית בעיר, תמי בן חיים, בריאיון לתקשורת ההודית, כי הדבר נראה אפשרי והוא יוכל לקרב בין הודו לישראל. נכון להיום ניתן להגיע לעיר רק דרך עצירת ביניים

כפיר אדר |  1
עומס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
טיסה ישירה מבנגלור לתל אביב תתאפשר מאוחר יותר השנה, כך על פי הדברים שאמרה תמי בן חיים, הקונסולית הכללית של ישראל בהודו. נכון לעכשיו, לנוסעים מבנגלור יש עצירת ביניים באבו דאבי, דובאי או מוסקט ולאחר שהמהלך יושלם, הטסים מנתב"ג ואליו לא יצטרכו קונקשיין.
על פי מקורות של The New Indian Express, טיסה ישירה מבנגלור לנתב"ג תתאפשר כבר במהלך השנה הנוכחית. דבריה של בן חיים נאמרו בריאיון מיוחד לרגל חגיגות 75 לישראל והתייחסה לכך שגם הודו חגגה רק שנה שעברה 75 שנות עצמאות. 

הקונסולית התייחסה לביקורו של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, שהיה אמור להגיע שנה שעברה לדרום הודו ולבנגלור אך הביקור התבטל ואמרה כי אין בנט תכנן לבקר בהודו בכלל ובדרום הודו בפרט ולראות את החידושים הטכנולוגיים בזירה העסקית שבדרום הודו אך זה בוטל. לדבריה, יש תכנון לביקור של ראש הממשלה נתניהו באזור מתישהו השנה.
רק לאחרונה אל על חידשה את הטיסות להודו לשני יעדים: דלהי ומומביי ופתחה בתחילת השבוע את מכירת הכרטיסים כאשר טיסת הבכורה תצא ב-29 לאוקטובר 2023. מחיר כרטיס לייט הלוך חזור למומביי החל מ-399 דולר, במחלקת תיירים לא כולל כבודה והושבה, מחיר כרטיס לייט הלוך חזור לדלהי החל מ-455 דולר לא כולל כבודה והושבה.
אל על תפעיל שש טיסות שבועיות להודו: ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, בימים ראשון, שני, חמישי ושישי וחזור בימים שני, שלישי, חמישי ומוצ"ש, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים ועסקים. בנוסף, אל על תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לדלהי, בימים ראשון ושלישי וחזור בימים ראשון ורביעי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים ומטוס 777 הכולל שתי מחלקות שירות.
כאמור, על פי הקונסולית הכללית בבנגלור - גם עיר העסקים שבדרום הודו תזכה בקרוב לטיסה ישירה מישראל, במקום עצירת ביניים בדרך או מעבר מהודו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביטולים, עיכובים, וכאוס
    רמי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל סתם יח''צ. חבר'ה סוג ז
    סגור