תיירות

רמי לוי מטיס אתכם לחו"ל: אלו הטיסות החדשות בישראייר

לראשונה: טיסות ישירות של חברת ישראייר מנמל התעופה רמון לאיסטנבול, החל מאמצע חודש יוני. מחיר כרטיס הטיסה יחל מ-250 דולר לאדם ומחיר חבילה לשני לילות יחל מ-385 דולר לאדם
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
חברת ישראייר תחל, החל מה-17 ביוני, להפעיל טיסות ישירות משדה התעופה רמון לאיסטנבול. הטיסות יצאו פעמיים בשבוע בימי שני ושבת. זו הפעם הראשונה שיצאו טיסות משדה התעופה רמון לשדה התעופה באיסטנבול.
מחיר כרטיס טיסה יחל מ-250 דולר לאדם ומחירה של חבילה של שני לילות, כולל העברות, יחל מ-385 דולר לאדם. בחודש פברואר השנה חודש קו התעופה הישיר לאיסטנבול לאחר הפסקה של 15 שנה, בהן חברות תעופה ישראליות הפסיקו את הפעילות שלהם בקו זה וישראייר הייתה החברה הראשונה שחגגה את האירוע ההיסטורי.

"לאור הביקוש הגבוה ליעד החלטנו להפעיל טיסות לאיסטנבול מרמון ולתת גם אופציה לבחירה בטיסה משולבת, המראה מרמון לאיסטנבול ולנחות בחזרה בשדה התעופה בן גוריון בימים ראשון וחמישי כדי לאפשר לאלו שיבחרו לנפוש בסופי שבוע".
הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "ישראייר שוקדת כל העת על הרחבת המוצרים והיעדים וגיוונם עבור קהל לקוחותיה. לאחר שעברנו להפעיל טיסות לרמון עם מטוסי איירבס 320, מתאפשר לנו להפעיל טיסות בינלאומיות מרמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה