תיירות

זוועה במלון באילת: "א***ן אותך, אאנוס את האחיות שלך"

אף שזרק מנורה על פקיד קבלה וקילל במילים קשות, עונשו של התוקף עמד על כך: "נחתם עימו הסדר טיעון מקל. השופט שי ברגר גזר על מ' קנס של 1,500 שקלים ומאסר על תנאי"
מערכת ice |  3
מלונות (צילום pixabay)
גועל נפש. לאחר שתושב צפון הארץ תקף פקיד קבלה במלון באילת לפני כמעט שנתיים, היות שלא אפשר וסירב להכניס את חברו למקום בימי תקופת הקורונה, הוא נידון בבית משפט השלום בעיר לעונש קל באופן מפליא.
מ' בן ה-34 הגיע עם חברו לנפוש באילת. אלו ביקשו חדר במלון בעיר, אך פקיד הקבלה סירב להכניס את החבר שלא החזיק ב"תו ירוק". מ' ניסה לשכנע את פקיד הקבלה לאפשר לחברו להיכנס למלון אבל סורב בצורה נחרצת. 
על פי התלונה, מ' איים על פקיד הקבלה במילים קשות: "אני אז**ן אותך, אאנוס את האחיות שלך". גם מנורה שהייתה על השולחן הונפה מצידו והוא זרק אותה לעבר פקיד הקבלה ההמום, שהזעיק למקום את קצין הביטחון. מ' נעצר על ידי השוטרים שגם הם הוזעקו והוא נחקר.
כתב אישום נגד מ' הוגש על ידי משטרת אילת לבית המשפט השלום בעיר, בגין עבירות של תקיפה ואיומים וגרימת נזק לרכוש במלון. סנגורו טען כי הראיות בתיק לא מוצקות נגד מרשו. בסופו של דבר, נחתם עימו הסדר טיעון מקל. השופט שי ברגר גזר על מ' קנס של 1,500 שקלים ומאסר על תנאי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זבל אמיתי .בטוח הצביע לביבי. (ל"ת)
    יעקב 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ביביסטים
    רמי 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביביסט מזרחי עלוב וארור
    סגור
  • 1.
    אם עונש כזה למה לא להרגיש שהוא ניצח את המערכת? (ל"ת)
    דין 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור