תיירות

לראשונה בהיסטוריה: טיסות ישירות מישראל לאחד היעדים הזולים והמפנקים באירופה

בשנים האחרונות, חופשות ספא הפכו פופולריות במיוחד על ידי התיירים הישראלים. אחד מהיעדים הזולים והפופולריים ביותר לחופשות ספא הוא העיר פישטני שבסלובקיה. כעת, החל מאפריל הקרוב, יופעלו טיסות ישירות לראשונה אי פעם מישראל ליעד האהוב
מערכת ice |  3
שדה תעופה (צילום freepik)
בשנים האחרונות, חופשות ספא הפכו פופולריות במיוחד על ידי התיירים הישראלים. אם זה ברומניה, הונגריה, או סלובקיה, הרבה מאוד מהיעדים הזולים והמסקרנים באירופה מציעים חופשות ספא אטרקטיביות. 
כעת, ב"ישראל היום" פורסם כי לראשונה אי פעם, יופעלו טיסות ישירות לאחד מיעדי הספא האהובים והזולים ביותר - פישטני שבסלובקיה. למעשה, החל מחודש אפריל הקרוב יחלו אליה טיסות ישירות מישראל. סלובקיה ידועה כמדינה זולה שמאפשרת לתיירים שמגיעים אליה ליהנות גם משופינג במחירים אטרקטיביים, ממסעדות ומאטרקציות נוספות בעלויות סבירות.
בשלב הראשון צפויה לפעול טיסה שבועית אחת אל העיר, אך ייתכן שהתדירות תוגבר בהמשך. מחוז טרנבה, שנמצא בחלקו המערבי של סלובקיה ובקרבת הגבול עם אוסטריה, צ'כיה והונגריה, התפרסם בכל העולם בזכות האטרקציות הרבות שבו, בהן מעיינות תרמיים ואתרי ספא, יקבים, טירות פאר, מרכזי קניות, תרבות עשירה, מגרשי גולף, רכיבה על אופניים במסלולים ייעודים, קולינריה משובחת, מתקני ספורט ומסלולי מרוצים מהגדולים בעולם. 
מי שתפעיל את הטיסות תהיה חברת התיירות Overseas מקבוצת ג'נסיס, שחתמה על הסכם בלעדי עם לשכת התיירות של סלובקיה ומועצת התיירות האזורית של מחוז טרנבה להפעלת קו הטיסות הישיר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סלובקיה זה לא בגליל?
    שושי 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא איפו הקבר של הקדוש סלובקה?
    סגור
  • 2.
    הבהרה
    יוסי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכנים הסלובקים, לא יודעים מה מחכה להם
    סגור
  • 1.
    ויגו
    ויגו 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זהו, הלך על הסלובקים!
    סגור