תיירות

הסיבה ההזויה שמאות נוסעים תקועים שבוע על ספינת התענוגות

ספינה ניו זילנדית נתקעה מול חופי אוסטרליה בשל גילוי של הצטברות מיקרואורגניזמים ימיים מזיקים על גוף האנייה. לנוסעים שנתקעו על הסיפון כל השייט הובטח פיצוי הולם
מערכת ice |  1
ספינת Storylines (צילום Storylines.com)
מאות נוסעים נתקעו על ספינת תענוגות ויקינגית מול חופי אוסטרליה למשך שבוע, מחשש לחדירת "אורגניזמים ימיים מזיקים" למדינה.
אניית ה-Viking Orion סורבה לעגון באדלייד בגלל "ביו-פול", הצטברות של מיקרואורגניזמים, צמחים, אצות או בעלי חיים קטנים על גוף הספינה, כך דיווח ה-BBC. מחלקת הדיג האוסטרלית אמרה כי יש לנקות את הספינה באורך 745 רגל, שיכולה לשאת עד 930 נוסעים.
צוללנים מקצועיים נשכרו כדי לנקות את גוף הספינה בעודה עוגנת מחוץ למים האוסטרליים. על פי הדיווחים, נדחה גם האישור של האוריון לעגון בקרייסטצ'רץ' ובדנידין בניו זילנד ובהובארט, טסמניה, לפי ה-BBC.

למעשה הספינה לא עצרה בחופים מאז שיצאה מוולינגטון בניו זילנד ב-26 לדצמבר, והנוסעים זועמים על שהשיט שלהם נהרס וארבע עצירות בנמלים שונים כבר בוטלו. "עוצמת התסכול והכעס גוברת בקרב הנוסעים", כתב אחד הנוסעים בטוויטר, "רוב הנוסעים מנסים להפיק את המיטב וליהנות מזמן ממושך בים. אבל אלו טיולים בארבעה נמלים שציפינו להם".
רק אתמול (שני), דווח שהספינה עגנה סוף סוף במלבורן, והנוסעים קיבלו הודעה שיותר להם לצאת מהספינה רק לזמן קצר, כדי להיבדק על ידי הגירה. ההזדמנות הבאה עבורם לרדת תהיה ביום רביעי בסידני, לפי ה-BBC.
בהצהרת החברה נמסר כי "כמות מוגבלת של גידול ימי סטנדרטי" מנוקה לאחר שגרם לאריון "להחמיץ מספר עצירות במסלול זה". במכתב לנוסעים התנצל הקברניט כי "ההפלגה הנוכחית נופלת מהציפיות שלהם" ואמר כי הנוסעים יקבלו "הצעה מותאמת לפיצוי" על אי הנוחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יתנו להם פיצוי של שבוע הפלגה... )-; (ל"ת)
    ישראלי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור