תיירות

אגדה בישראל: פלויד מיוות'ר הגיע לביקור בארץ

מתאגרף העבר המפורסם, הגיע השבוע לביקור פרטי בישראל, במסגרתו גם ביקר במרכז המבקרים של ארגון אש גלובל, ששוכן מול הכותל המערבי בירושלים
מערכת ice | 
פלויד מיוותר בכותל (צילום אש גלובל)
מתאגרף העבר האגדי, פלויד מיוות'ר, שנחשב מהגדולים אם לא הגדול ביותר בהיסטוריה של הענף, הגיע השבוע לביקור פרטי בישראל, במסגרתו גם ביקר במרכז המבקרים של ארגון אש גלובל, ששוכן מול הכותל המערבי בירושלים. המתאגרף זכה לסיור מרגש עם הסברים מיוחדים אודות המורשת היהודית והערכים שהיא מסמלת ופגש את הרב איתיאל גולדוויכט, שהוא ממייסדי אש ישראל. מיוות'ר שיתף את הביקור בפוסט באינסטגרם שלו המונה קרוב ל-30 מיליון עוקבים. מדובר על תמיכה מבורכת בישראל, שבאה זמן קצר לאחר סערת האנטישמיות של קניה ווסט.
מיוות'ר היה אלוף עולם בחמישה ארגוני אגרוף מקצוענים, זכה בעשר אליפויות והרקורד שלו כמקצוען הוא 50-0. בספטמבר 2015, פורסם כי הוא פורש מאגרוף מקצועני, אך ביוני 2017 הודיע שיחזור לזירה למאבק עם קונור מקגרגור. ב-31 בדצמבר 2018 הוא נלחם נגד אויוקאושה היפני אותו ניצח בנוקאאוט, אבל הקרב לא נכלל ברקורד בגלל שנחשב כקרב ראווה (exhibition fight).
ב-2013, ב-2014 וב-2018 פרסם פורבס כי הוא הספורטאי בעל השכר הגבוה ביותר בעולם. הוא הרוויח כמיליארד דולר מהקריירה שלו, מה שהופך אותו למתאגרף המרוויח ביותר בהיסטוריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה