תיירות

מחפשים טיסה בזול? הדרך המסוכנת לרסק את מחיר החופשה

לקראת חג המבצעים וירידת המחירים של החורף רבים מנסים להזמין טיסות זולות לאירופה ואסיה אבל על מנת להשיג את המחיר הנמוך ביותר הולכים למרחקים גדולים ובעיקר מסוכנים 
מערכת ice | 
שדה תעופה בן גוריון (צילום Magma Images)
למרות שהקיץ מאחורינו, באג התיירות ממש לא עזב את האוכלוסייה בארץ ורבים ממשיכים לחפש טיסות זולות, גם בחורף. רובנו כבר מכירים את מרבית הטיפים המומלצים להזמנת טיסה זולה ככל הניתן אך היום כתב התיירות של 'ישראל היום' שמעון יעיש חושף את מיטב הטיפים הללו ובעיקר על אילו טיפים ממש כדאי לוותר.
מבין הטיפים הכי פחות מומלצים וגם לא בהכרח הכי מוכרים נוכל למצוא את שיטת "העיר הנעלמת". במסגרת השיטה נוכל להזמין טיסה עם עצירת ביניים, כאשר היעד של עצירת הביניים הוא בעצם היעד הרצוי עלינו, אלא שהטיסה אליו באופן ישיר הרבה יותר יקרה. מדובר בשיטה אפשרית אך לגמרי לא מומלצת היות וחברות התעופה כבר עלו על כך ממזמן ויודעות לעלות על זה.
לכן, לא פעם הן קונסות במחיר גבוה למדיי את אלו שמנסים את הטריק הזה ואפילו מכניסות את התייר לרשימה השחורה שלהן וכך התייר לא יכול להשתמש בשירותיה שנים רבות.
שיטה נוספת שלא ממש כדאי לבטוח בה היא הזמנה במחיר זול באופן חריג. לרוב, אם תשימו לב תוכלו לראות כי המחיר הסופי שתשלמו על הטיסה "הזולה" תהיה גבוהה למדי אחרי שתוסיפו את מחירי המס והכבודה שלכם וגם אחרי שתחשבו מהו מחיר הנסיעה משדה התעופה בו תנתחו - שכנראה הוזיל לכם לכאורה את המחיר.
לצד אלו, יש כמובן מספר טיפים מוכרים יותר שאפשר לנסות וללא סכנה יתרה, ביניהם חיפוש טיסות מדפדפן נסתר שלכאורה מנטרל את המעקב של הדפדפן אחרי רצף הפעולות שלנו. כמו כן, מומלץ ביותר לטוס באמצע השבוע (ימי שלישי) על מנת לחסוך בעלויות, בעוד שימי הטיסה היקרים הם כמובן חמישי עד ראשון. 
כמו כן, מומלץ ביותר לנסות להשוות מחירים ולבדוק כמה תעלה לנו חבילה מאוחדת של טיסה ומלון לעומת הזמנה מפורקת של הטיסה והמלון בנפרד. בנוסף, חשוב לסכור שחברות התעופה יודעות בדיוק מאיפה אנחנו מזמינים כרטיס ובאיזו מדינה יותר סביר שיהיו מוכנים לשלם יותר. כמובן שכאן בארץ אנחנו מוכנים לשלם לא מעט ולכן סביר כי הזמנה מהארץ תעלה מעט שונה מהזמנה כשאנחנו ביעד אחר, דוגמת רומניה.
לבסוף, הטריק הוודאי ביותר בספר הוא כמובן הזמנה מוקדמת. בין אם יש או הנחות או אין, המחיר הכי זול שנוכל לקבל עבור טיסה תגולם בכמות הזמן מראש שנזמין. אם נחפש בתזמון קרוב את אותן הטיסות ייתכן ונראה כי המחיר עולה לאט לאט ולכן מומלץ להשאיר את החיפוש פתוח ככל הניתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה