תיירות

ישראלי חולץ מגיאורגיה לאחר שהתדרדר במצוק וניצל בנס

כלל ביטוח ופיננסים חילצה מטייל ישראלי שהחליק במורד המצוק והדרדר, כשבנס נבלם על ידי שיח, אך שבר את רגלו במהלך התקרית
מערכת ice | 
חילוץ ישראלי בגיאורגיה (צילום מגן איתור)
כלל ביטוח ופיננסים חילצה מטייל ישראלי שהדרדר במצוק במהלך טרק, באזור הררי בצפון גיאורגיה, עקב סופת שלגים שפקדה את האזור. הוא טס עם עוד שני מטיילים לטרק באזור צפון המדינה. מזג האוויר השמשי התהפך בן רגע לסופת שלגים והשלושה נאלצו לרדת מהדרך המרכזית בה הלכו, לשביל הליכה צדי. אחד מהם החליק במורד המצוק והדרדר, כשבנס נבלם על ידי שיח, אך רגלו נשברה. שני חבריו קשרו את הפצוע לעץ והצליחו למנוע את המשך ההידרדרות במורד המצוק ובינתיים צעדו מרחק של כשלוש שעות עד שהצליחו להזעיק עזרה.
דרור זסלר, משנה למנכ"ל ומנהל מערך התביעות בכלל ביטוח ופיננסים ציין: "עם קבלת ההודעה אודות האירוע, כלל ביטוח ופיננסים הפעילה מיד את חברת החילוץ שלה "מגן איתור וחילוץ" ששלחה, הן מסוק חילוץ והן צוות חילוץ רכוב בג'יפ, לאזור האירוע וחילצה את הפצוע לבי"ח בטביליסי שבגיאורגיה. כבר באותו ערב, הטסנו את הפצוע לארץ לצורך הניתוח והוא אושפז בבי"ח הדסה עין כרם לקבלת המשך טיפול מיטבי.
"גם בסופת השלגים בנפאל לפני כשבועיים, כלל הייתה הראשונה לחלץ את עשרות מבוטחיה וטיילים נוספים שנקלעו לאירוע. אלו הרגעים בהם החברה נמדדת בשירות שהיא מעניקה ללקוחותיה. כלל עומדת לצד מבוטחיה, דואגת ומלווה אותם ברגעי האמת ואני שמח כי הצלחנו לחלץ את כל המטיילים בבטחה", הוסיף זסלר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה