תיירות

המלון הטוב בישראל נחשף: זו החופשה המושלמת בארץ?

ארגון World Travel Awards מפרסם היום את רשימת הזוים בפרסי המלונות המובילים בעולם לפי איזורים ומדינות. זה המלון שגבר על מתחריו בישראל
מערכת ice |  4
מלונות (צילום פלאש 90/ משה שי)
World Travel Awards מפרסם היום (שני) את תוצאות המדד שלו למלונות הטובים בעולם התיירות לשנה הנוכחית (2022), ובתוך כך חושף גם את המלון הטוב בישראל וכן את מלון הבוטיק הטוב בישראל. התחרות היוקרתית נחשבת לגולת הכותרת של דירוגי התיירות בעולם. 
השנה האחרונה היתה שנת החזרה לשגרה של התיירות מסביב לעולם ולכן הדירוג מקבל השנה תוקף משמעותי אפילו יותר מבשנים קודמות. הפרסים המחולקים במסגרת התחרות מוענקים לפי קטגורייה איזורית ולפי מדינות. בגזרה האיזורית, ישראל לא הגיעה להיכלל במלונות המצטיינים ומי שכן כבשה לא מעט מקומות היא איחוד האמירויות.
בקטגוריה המקומית, נבחרו ארבעה מלונות מז'אנר אירוח שונה כאשר המלון המוביל בארץ לפי ארגון World Travel Awards, הוא מלון וולדורף אסטוריה בירושלים המשוייך לרשת הילטון. וולדורף אסטוריה גבר על עוד 13 מלונות שהיו מועמדים לתואר הנחשק.
המלונות שהתמודדו השנה על הפרס הם: קרלטון תל אביב, דיויד ים המלח, גלי כנרת, הילטון תל אביב, דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב, מלון המלך דוד ירושלים, מלון ממילא, רנסס תל אביב, שרתון תל אביב, שש עונות שחרות, מלון דיוויד קמפינסקי, מלון יפו, וסטאי תל אביב.
מלון הבוטיק הטוב בארץ שנבחר על ידי ארגון התיירות הוא מלון נורמן תל אביב. בקטגוריית העסקים זכה מלון דיויד אינטרקונינטל בתל אביב, ואת קטגוריית מלון הסוויטות המוביל בארץ, כבש מלון ריץ' קרלטון בהרצליה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחח
    קוקו 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תחלמו שנגיע למלונות בארץ... שודדים שלא יודעים לתת שירות
    סגור
  • 3.
    הכי טוב מלון בחול בארץ אין מלונות טובים הכל יקר (ל"ת)
    יוני 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין מה לחפש בחול ללכת לבית מלון רק בישראל
    סגור
  • 1.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בית מלונות הכי טובים זה בישראל בארץ הקודש חוץ מוולדוף היסטוריה בירושלים יש את מלון רמדה מלון המשך שלמה מלון לאונרדו פרימה פלאס עינבל ועוד
    סגור