תיירות

הנוסעת הזו מצאה דרך מקורית במיוחד לשדרוג בטיסה

רגע לפני טיסה החליטו בחברת דלתא לצ'פר את אחד הנוסעים בשדרוג מקום הישיבה. רק שכדי לזכות בו, היה צריך להפליא ברחבת הריקודים המאולתרת בביצוע נועז
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
עולים לטיסה וחולמים לשדרג את המושב שלכם ללא עלות? כדאי שתלמדו לרקוד. כך לפחות גילתה נוסעת אמריקנית בחברת התעופה דלתא, שזכתה לשדרוג בדרך מקורית במיוחד.

הכל התחיל כאשר הסוכן בדלפק הצ'ק-אין של דלתא שאל מי מעוניין לשדרג את המקום במטוס, ולזכות במושב קומפורט פלוס אחד ויחיד שנותר פנוי. מובן שכמה וכמה נוסעים מיהרו לקפוץ על המציאה ולהרים את ידם, אך רק נוסע אחד יכול היה לזכות במיקום הנחשק. על מנת לקבוע מי יזכה במושב המיוחל, הוכרז על תחרות "ריקוד מחלקה ראשונה".
 

מי שהבריקה מעל כולם והפליאה על רחבת הריקודים המאולתרת היתה נוסעת צעירה בשם בריטיני דיאנג'לו מניו יורק. בביצוע משעשע ומהנה במיוחד, קיפצה, זחלה וריקדה בכישרון לעיני הנוסעים ההמומים, שמיהרו לשלוף את הטלפונים הניידים ולצלם את המופע המאולתר (ראו בסרטון לעיל, מתוך האינסטגרם שלה).
 
למעשה, הריקוד של דיאנג'לו היה כל כך מוצלח שלא רק שהעניק לה את המושב המשודרג, אלא גם הופעה ברשתות הטלוויזיה האמריקניות ו-15 דקות של תהילה. מי יודע, אולי ייצא לה מזה גם השתתפות בתוכנית ריאליטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה