תיירות

הזוי: הטייסים הלכו מכות במהלך הטיסה, הדיירת נאלצה להפריד

מחדל בשמיים: בדוברות "אייר פראנס" אישרו כי קפטן הטיסה וקצין ראשון הושעו מהעבודה ונמצאים כרגע בחקירה בגין "התנהגות בלתי הולמת לחלוטין". זאת אחרי שהם היו מעורבים בקטטה בה הם הכו אחד את השני במהלך טיסה והדיילים נאלצו להפריד ביניהם, כשאחת מהן אף נשארה בקבינה במהלך כל הטיסה כדי למנוע חיכוכים נוספים
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
מחדל בשמיים: בדוברות "אייר פראנס" אישרו כי קפטן הטיסה וקצין ראשון הושעו מהעבודה ונמצאים כרגע בחקירה בגין "התנהגות בלתי הולמת לחלוטין". זאת אחרי שהם היו מעורבים בקטטה בה הם הכו אחד את השני במהלך טיסה.
על פי דיווח בעיתון הצרפתי "לה טריביון", צוות הקבינה במטוס שמע את הטייסים נלחמים זה בזה דרך דלת תא הטייס והוא נאלץ להיכנס פנימה כדי להפריד בין השניים.  לאחר מכן, אחת הדיילות נשארה בקוקפיט למשך שארית הטיסה כדי למנוע מהטייסים קטטה נוספת. החשיפה היא מטיסה שנערה בחודש יוני האחרון בין ז'נבה שבשווייץ לפריז.
עוד נוסף מהודעת הדוברות כי הטיסה נמשכה ללא תקריות נוספות ונחתה בשלום. הקפטן והקצין הראשון הושעו עד לתוצאות החקירה הפנימית בחברה. לאחרונה היו כמה וכמה מקרים של תקריות בצוות חברת אייר פראנס, כאשר הטענות שנשמעות הן כי הטייסים וצוותי הטיסה השונים סובלים מעייפות כרונית ומדיכאון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה