תיירות

דיסני הקימה את הפארק המתקדם בהיסטוריה, וביצעה מחדל ענק

דיסני הקימה את 'Star Wars: Galaxy’s Edge', הפארק המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית שהקימה מאז ומעולם, אך היא מבצעת בו מחדלים גדולים: תורי ענק, מתקנים שמתקלקלים על בסיס יומי ולקוחות מאוכזבים
מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels)
רגע לפני מגפת הקורונה ששיתקה לתקופה ממושכת את העולם, דיסני הקימה את 'Star Wars: Galaxy’s Edge', שהוקם באולפני הוליווד של דיסני, והוא הפארק המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית שהקימה דיסני מאז ומעולם.
אבל גם בדיסני לא האמינו שהפארק המושקע יעשה להם כל כך הרבה בעיות. הנסיעה על המתקנים לא עוברת חלק בשום צורה והם נהרסים לעתים קרובות מאוד ואפילו מספר פעמים ביום. בנוסף, ישנו חדר עם דמוי תותחים שמתרוצצים בין מכוניות מתנגשות, שמנעו מהתותחים לנוע, התנגשו אחד בשני וגרמו להפסקת פעילות התותחים.
אבל זה ממש לא הכול. מוקדם יותר השבוע, אורח שהגיע לדיסנילנד דיווח שפונה מהמתקן Rise שלוש פעמים באותו היום. "הייתי ב-RoR 3 פעמים היום ופוניתי בכל פעם", טען אותו מבלה. מגיבים אחרים רשמו לו "לפחות הצלחת, ניסינו היום כמה פעמים ובכל פעם זה ירד עוד לפני שהספקנו להתחיל. היום לא היה טוב". 
 
התקלות במתקן ה-Rise גורמות לחוויה נוראית למבלים, שנתקעים בתורי ענק. אחת הסיבות היא ששעת הסגירה של המתקן היא ב-21:00 לעומת שאר הפארק שנסגר בחצות. בנוסף, מוצעים למתקן כרטיסים אינדיבידואלים שעולים 20 דולר, וכשהמתקן מתקלקל לזמן מה, התור רק הוסיף להאריך. Thrill Data, העוקבת אחר נתונים סטטיסטיים של פארק השעשועים, מעמידה את ממוצע זמן ההמתנה של Rise על לא פחות מ-105 דקות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה