תיירות

חברת WIZZAIR בבשורת ענק לטסים: זה השדרוג החדש שתקבלו

חברת התעופה, שחזרה לאחרונה לישראל עם 13 קווים, מעדכנת את מרכז שירות הלקוחות שלה ובו מגוון אפשרויות לביצוע עצמי, וכן תעריף שיחות בעלות מקומית, זאת כחלק מהמחויביות והמאמצים למען הנוסעים
 
מערכת ice | 
Wizzair (צילום וויקיפדיה)
חברת Wizz Air, שחזרה לאחרונה לישראל, מודיעה על עדכון מערך שירות הלקוחות, ומשיקה את מרכז השירות החדש, הזמין גם באתר בעברית. במסגרת העדכון, מציעה החברה ללקוחות טלפון בעלות שיחה מקומית בלבד, עם מענה במגוון שפות, כולל אנגלית ורוסית.
חברת Wizz Air, החברה הבינלאומית הפעילה ביותר בישראל בשנים האחרונות ובין הראשונות לחזור לפעול בישראל, חזרה באחרונה להפעיל 13 קווים שונים בישראל וביניהם הקווים לאבו דאבי, לונדון, מילאנו ורומא, ורשה, וינה ועוד. במסגרת שירות הלקוחות החדש, ממליצה Wizz Air ללקוחותיה להשתמש בפלטפורמת השירות העצמי באתר או באפליקצייה, דרכה ניתן לנהל את ההזמנות, לקבל מידע על הטיסות, לבצע שינויים, לבקש החזרים ועוד.

בנוסף לאלו, לקוחות יכולים לבצע פעולות באמצעות הצ'טבוט המקוון "אמיליה" (Amelia), הזמין 24/7, ובו ניתן לברר על הזמנה, מצב הטיסה, כבודה ושירותי Wizz השונים. עבור פניות מורכבות יותר, סוכני צ'אט אנושיים זמינים באמצעות לחיצה על האפשרות "Talk to an agent" (השירות באנגלית).
בוגלארקה ספאק, אחראית תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air, מציינת: “אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית הנסיעה הטובה ביותר. שירות הלקוחות נמצא במוקד החברה. ההכרזה היום היא דוגמה אחת לשדרוגים שאנחנו מבצעים בתחום זה. אנחנו ממשיכים להשקיע בחידושים כדי להבטיח שנוכל לשרת את לקוחותינו ברחבי העולם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה