תיירות

זוועה במסעדה האהובה ביעד שכל הישראלים אוהבים: "אתם לא רצויים"

משפחה ישראלית מספרת על חוויה מטלטלת בתאילנד. "הוא פשוט התחיל לצעוק... 'לא מעניין אותי, תעופו מפה עכשיו'", מצטט ניר את בעל המסעדה
מערכת ice |  1
תאילנד (צילום freepik)
בעידן שבו תאילנד נחשבת ליעד התיירות המועדף על ישראלים רבים, חוויה מטרידה של משפחת קוזמינסקי מעלה שאלות נוקבות על יחס עוין כלפי תיירים ישראלים. ניר קוזמינסקי, תושב המרכז ומטייל ותיק בתאילנד, נתקל יחד עם משפחתו בהתנהגות מקוממת במהלך טיול בן 26 ימים באי קופנגן, בביקורם השישי במדינה.
האירוע המטריד התרחש במסעדה איטלקית באי, שבה המשפחה כבר סעדה בהנאה פעמיים קודם לכן. "בלילה הראשון והשלישי הלכנו למסעדה שמתמחה באוכל איטלקי וממש אהבנו את השירות והאוכל, אז בלילה האחרון חזרנו לשם פעם נוספת", משחזר ניר את תחילתו של הערב שהפך למר.

על פי הפרסום במאקו המפנה הדרמטי התרחש כאשר המשפחה, שמנתה 11 נפשות כולל ילד בן שנתיים, ביקשה הסדרי ישיבה מתאימים. התגובה המפתיעה של בעל המסעדה, איטלקי שמנהל את המקום עם אשתו התאילנדית, הסלימה במהירות לעימות מילולי חריף. "הוא פשוט התחיל לצעוק... 'לא מעניין אותי, תעופו מפה עכשיו'", מצטט ניר את בעל המסעדה.
גם ניסיון תיווך מכבד מצד אמו בת ה-75 של ניר נתקל בתגובה קשה: "תעופו מפה, אתם כל הישראלים אנשים עניים... אף ישראלי לא רצוי כאן, אתם לא תגידו לי מה לעשות". עבור המשפחה, שביקרה באינספור מסעדות ברחבי תאילנד לאורך השנים, זו הייתה חוויה חסרת תקדים. "חשוב לי שישראלים לא יגיעו למקום כזה שמתנהג בצורה משפילה לאנשים שבאים לאכול. פשוט היינו בשוק מההתנהגות שלו, וגם אחרי כל הצעקות באנו לדבר איתו בצורה יפה ומכובדת", מסכם ניר את החוויה הקשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא רשום שם המסעדה? איך נדע להחרים אותם? (ל"ת)
    מטייל 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור