תיירות

הנוסעים בשדה התעופה הופתעו: "לא להתחבק יותר מ-3 דקות"

בשלט שהוצב באזור הורדת הנוסעים בנמל התעופה בניו זילנד, צוין כי לא ניתן להתחבק יותר משלוש דקות. בריאיון לתחנת הרדיו RNZ, אמר דניאל דה בונו המשמש כמנכ"ל נמל התעופה: "מדובר במסר שמבקש להתקדם ולפנות מקום לאחרים"

מערכת ice | 
טיסה לחו"ל (צילום shutterstock)
שלט משונה הוצב בנמל התעופה בעיר דנידין שבניו זילנד. מדובר בשלט שמגביל את זמן החיבוק של היקירים הנפרדים זה מזה באזור הורדת הנוסעים. "לפרידות מרגשות יותר, בבקשה השתמשו בחניון של נמל התעופה", כך נכתב בשלט. 
על פי הדיווח של אתר החדשות "The Gurdian", אותה בקשה משונה עוררה סערה ציבורית ותקשורתית רחבה. בעקבות כך, מיהר דניאל דה בונו, מנכ"ל נמל התעופה בעיר דנידין שבניו זילנד, להסביר את חשיבות השלט בריאיון לתחנת הרדיו RNZ. "אנחנו לא כאן כדי לומר לאנשים כמה זמן הם צריכים לחבק, אלא יותר להעביר את המסר של בבקשה להתקדם ולפנות מקום לאחרים".
לצד זאת, הדגיש דה בונו כי אנשי הצוות של נמל התעופה המקומי רשאים לבקש מאלו שנשארים באזור הורדת הנוסעים לעבור לחניון. "לא נשאר מקום לאחרים, משמעות ההחלטה הינה לאפשר לאחרים להביע את חיבתם ליקיריהם ולהתחבק", כך הסביר מנכ"ל נמל התעופה. 
כאמור, אותו שלט משונה עורר סערה רחבה ברשתות החברתיות. בפוסט שפורסם בפייסבוק וזכה לעשרות אלפי צפיות ותגובות, נמתחה ביקורת חריפה על שדה התעופה בטענה כי ההנהלה לא יכולה לקבוע לאנשים כמה זמן מותר להתחבק. "זה לא אנושי", ציין אחד הגולשים. לצד זאת, נרשמו לא מעט שבחים על הגישה הידידותית של ההנהלה בנושא. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה