תיירות

רגעי חרדה במלון האהוב: תקרת חדר האוכל קרסה במפתיע

קריסה של התקרה האקוסטית בחדר האוכל המרכזי של המלון היוקרתי מרשת פתאל. ההערכה הראשונית היא כי הקריסה נגרמה כתוצאה מרטיבות מצטברת, אך חקירה מעמיקה תידרש כדי לקבוע את הסיבה המדויקת
מערכת ice | 
רשת פתאל (צילום freepik, מתוך עמוד הפייסבוק של רשת מלונות פתאל / Hamad Ganem)
אירוע דרמטי התרחש הבוקר (חמישי) במלון לאונרדו פלאזה בים המלח, כאשר תקרת חדר האוכל קרסה באופן פתאומי. האירוע, שהיה יכול להסתיים באסון של ממש, הסתיים ללא נפגעים בנפש, אך הותיר נזק משמעותי למבנה ושאלות רבות לגבי בטיחות המתקן.
על פי דיווח של כבאות והצלה, מדובר בקריסה של התקרה האקוסטית בחדר האוכל המרכזי של המלון היוקרתי מרשת פתאל. ההערכה הראשונית היא כי הקריסה נגרמה כתוצאה מרטיבות מצטברת, אך חקירה מעמיקה תידרש כדי לקבוע את הסיבה המדויקת. תמונות וסרטונים מהמקום מראים את היקף הנזק המשמעותי, כאשר חלק ניכר מהתקרה התמוטט על רצפת חדר האוכל.

בתגובה לאירוע, מסר המלון כי פיצוץ בצינור מים שהתרחש במהלך הלילה גרם לרטיבות חמורה בתקרת הגבס, מה שהוביל להתפרקותה. המלון הדגיש כי בזמן האירוע לא נכחו אורחים במקום, מה שמנע פגיעה אפשרית בחיי אדם. צוות המלון, בשיתוף עם גורמים מקצועיים, פועל כעת במרץ לטיפול במפגע ולהשבת המצב לקדמותו.
אירוע זה מעלה שאלות חשובות לגבי תחזוקת מבני ציבור ומלונות, ומדגיש את הצורך בבדיקות בטיחות קפדניות ושוטפות. בעוד שהנס הגדול הוא היעדר נפגעים, האירוע מהווה תמרור אזהרה לכל העוסקים בתחום התיירות והאירוח, ועשוי להוביל לבחינה מחודשת של נהלי הבטיחות והתחזוקה במתקני תיירות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה