תיירות

אזהרת מסע לטסים מישראל: סיכוי גבוה לפיגועי טרור ביעד האהוב

האנטישמיות והגזענות בבלגיה ממשיכה להרים ראשה, בטח מאז ה-7 באוקטובר. כעת, משרד החוץ של בריטניה פרסם אזהרה למטיילים המתכננים לנסוע בזמן הקרוב למדינה: "סיכויים גבוהים שטרוריסטים ינסו לבצע התקפות בבלגיה". משרד החוץ הישראלי עדיין לא פרסם אזהרה דומה, אך מה שבטוח - עליכם להיזהר אם אתם נכנסים את המדינה
מערכת ice |  1
אזהרה לנוסעים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בלגיה אמנם הייתה בעברה יעד תיירות פופולרי והאהוב על ידי ישראלים, אך בשנים האחרונות, בטח מאז ה-7 באוקטובר, האנטישמיות והגזענות כלפי יהודים וישראלים עלתה מדרגה והמדינה הפכה יחסית עוינת כלפי טסים מישראל.
היום (שני) משרד החוץ של בריטניה פרסם אזהרה למטיילים המתכננים לנסוע בזמן הקרוב לבלגיה: "סיכויים גבוהים שטרוריסטים ינסו לבצע התקפות בבלגיה. התקפות טרור עשויות להיות רנדומליות, כולל במקומות המהווים מוקדי תיירות, תחבורה ציבורית, מרכזי תחבורה לאומיים ובין-לאומיים, אולמות מופעים, אירועי ספורט ותרבות, בניינים ממשלתיים ומוסדות בין-לאומיים, מקומות תפילה ואתרים דתיים".
בנוסף על כך נכתב באזהרת המסע כי "היו מספר התקפות טרור בולטות בבלגיה. האיום העיקרי מגיע מקיצוניים הקשורים לדאעש". כידוע, בשנים האחרונות היו מספר פיגועי טרור בבלגיה, והסכנה לטסים למדינה עולה.
למרות זאת, משרד החוץ הישראלי עדיין לא פרסם אזהרת מסע דומה לזו של בריטניה, אך נוכח האזהרה של בריטניה והאנטישמיות העולה במדינה, לא מן הנמנע שהודעה שכזו תצא בקרוב, ובכל מקרה אם אתם נוחתים במדינה האירופית עליכם להיזהר ולהישמר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יש לחפש במדינה המוסלמית הזאת
    אריק 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאתר את הקטן משתין???? בלגיה הפכה לבירת דאע"ש באירופה.
    סגור