תיירות

מועדון "טוס כפי יכולתך" יוצא לדרך: בשורה אדירה לטסים מנתב"ג

מועדון "All You Can Fly" בישראל, מציע מנוי שנתי במחיר של 599 אירו, עם זאת, הפרטים הקטנים במבצע עוררו שאלות רבות, כאשר המנוי אזל תוך 48 שעות. המידע המועט שניתן לגביי הקריטריונים לקביעת זמינות המושבים מעלה תחושות של חוסר וודאות
מערכת ice |  4
חברת Wizz Air (צילום shutterstock)
רק לפני כחודש, חברת הלואו קוסט Wizz Air הכריזה על השקת מועדון "All You Can Fly" בישראל, שמציע מנוי שנתי במחיר של 599 אירו. המנוי מאפשר גישה לטיסות במחיר של 9.99 יורו לכיוון, דבר שיכול להקל על נוסעים המעוניינים לטוס בתדירות גבוהה מבלי לשלם את מחירי הכרטיסים הרגילים. עם זאת, הפרטים הקטנים במבצע עוררו שאלות רבות, כאשר המנוי אזל תוך 48 שעות.
ביום שבת האחרון, Wizz Air שלחה מייל לרוכשי המנוי ובו שלוש הבהרות משמעותיות שמזיקות לאטרקטיביות שלו. אחת מהן ציינה כי זמינות המושבים למנויים אינה מובטחת, וכי מספר המושבים המיועדים לבעלי המנוי עשוי להיות מצומצם. משמעות הדבר היא שלא כל המושבים הפנויים יהיו זמינים להזמנה לבעלי המנוי, מה שעשוי להוביל לכך שלקוחות ישלמו מחיר מלא על טיסות מסוימות.
על פי מאקו, שאלת השקיפות בנוגע להקצאת המושבים עוררה חששות בקרב רוכשי המנוי. האם Wizz Air תעדיף טיסות בשעות העומס ותשאיר את המנויים עם אפשרויות לטיסות פחות פופולריות? המידע המועט שניתן לגביי הקריטריונים לקביעת זמינות המושבים מעלה תחושות של חוסר וודאות, ולעיתים אף יוצר רושם של ניסוי על הלקוחות.
בנוסף להבהרות הקודמות, Wizz Air עדכנה את תנאי המנוי כך שעתה תושבי ישראל ידרשו לאשר חידוש ידני של המנוי לאחר 12 חודשים. שינוי זה התקבל בברכה, שכן הוא מבטיח שהמנוי לא יחודש אוטומטית ללא הסכמה. אולם, השינוי במכסת היעדרויות (No-Show) מציב אתגרים נוספים: נוסעים יוכלו להיעדר רק פעמיים לפני שהמנוי ייבטל, דבר שיכול להוביל לבעיות במקרים של קונקשנים מורכבים.

על פי מאקו, עם גל מכירות נוסף צפוי בקרוב, כמות המנויים עשויה להגדיל את התחרות על המושבים הפנויים בטיסות. השאלה המרכזית היא: מה תהיה התועלת של המנוי בפועל, ואם הוא אכן יספק את התמורה המובטחת, או שמא יפנה את הלקוחות לערוצים אחרים. התשובות לכך צפויות להתבהר עם השקת המנוי ב-25 בספטמבר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוהב/לא אוהב
    חיים 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה חברה אבל מבטלים טיסות בגלל המצב
    סגור
  • 3.
    מי מרגיש עיקוצון קטנטן?
    רבקה 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי זה מגרד!
    סגור
  • 2.
    מנוי גרוע
    י.ח 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסת חזור לטווח של מספר ימים בלתי אפשרית להזמנה...כך שלא ניתן לצאת לסוף שבוע!!! כנראה שיהיו מקומות בטיסות ובשעות לא אטרקטיביים.
    סגור
  • 1.
    אני בעד להפוך את wizz לחברה הלאומית
    דוד 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחברות הישראליות לא מגיע שנטוס איתם.
    סגור