תיירות

מכה לטסים מישראל: זה היעד האהוב שידרוש מאות שקלים נוספים לחופשה

איטליה סובלת מדי שנה מעומס תיירים, מה שמעורר את זעמם של התושבים המקומיים והעיריות השונות. לפיכך, ממשלת איטליה שוקלת להטיל מס חדש שיחול על מלונות במדינה, שיעבוד לפי מדרגות, כאשר המקסימום שתשלמו יהיה תוספת של 100 שקל ללילה במלון, תלוי ברמתו.אז כדאי לכם להתכונן, כי החופשה הבאה שלכם בארץ המגף צפויה להתייקר במאות שקלים
מערכת ice |  1
ונציה (צילום shutterstock)
אחד היעדים הכי אהובים על ישראלים בפרט ועל תיירים מהעולם בכלל הוא ללא ספק איטליה. ארץ המגף היא ללא ספק אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם, מה שגורר לא פעם ביקורות הן מצד תושבי המדינה והן מצד העיריות והממשלה.
אלא שכעת, נראה כי הלחץ עושה את שלו: על פי דיווח באתר "אינדפנדט", הממשלה האיטלקית בוחנת את האפשרות להעלות את המסים של התיירות בחופשות במלונות במדינה, ולדרוש 25 אירו (כ-100 שקל) נוספים לכל יום  של לינה במלון במדינה, כך שהחופשה הבאה שלכם בארץ המגף צפויה להתייקר במאות שקלים.
הטלת המס הנוספת תחול על מלונות יוקרה שנמצאים בערים הגדולות. מלבד זאת, בשאר המלונות במדינה, גם אלה הזולים יותר, כן תחול גזרה של מסים נוספים, אך עדיין לא ברור מה יהיה המחיר הנוסף אותו תאלצו לשלם וכמה זה יעלה בדיוק.
למעשה, מדובר במדרגות מס לפי רמת המלון, כך שהמקסימום שתשלמו יהיה 25 אירו ללילה. על פי הדיווח, הנושא נמצא כעת בשלבי בחינה בלבד, ועוד מוקדם לדעת אם ומתי תכנס הגזירה לפועל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביי ביי
    דני 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביי ביי איטליה!
    סגור