תיירות

המלון הטוב בעולם נחשף: לא תאמינו באיזה יעד הוא נמצא

המלון הייחודי במרוקו נבחר כבעל "חוויית האירוח הטובה ביותר" בעולם. "Royal Mansour Marrakech" הצליח להתבלט מתוך מאות מועמדים שנבחנו על ידי למעלה מ-600 מומחי תיירות בינלאומיים אנונימיים
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מחפשים מלון לחופשה? המלון הטוב בעולם נחשף. לקראת חשיפת הזוכים בתחרות המלונות היוקרתית ביותר בעולם, מגזין "50 המלונות הכי טובים בעולם" (The World's 50 Best Hotels) זיהה את מלון רויאל מנסור מרקש במרוקו כבעל "חוויית האירוח הטובה ביותר".
מדובר בהישג מרשים עבור המלון, שהצליח להתבלט מתוך מאות מועמדים שנבחנו על ידי למעלה מ-600 מומחי תיירות בינלאומיים אנונימיים. במהלך התהליך, נבחנו גורמים כמו האווירה, האלמנטים החווייתיים הייחודיים והאירוח הכללי שמציע המלון.
 
על פי המומחים, רויאל מנסור מרקש הוא המייצג המושלם של "אומנות האירוח בצורה יוצאת דופן". מה מייחד אותו? כל אורח זוכה לחוות את ה"ארמון הפרטי והמשרת האישי שלו" - חוויה שאין כדוגמתה.
המלון, הממוקם על 6 דונמים של גנים מפוארים, בנוי כאוסף של ריאדים (בתים מסורתיים מרוקאיים) המעניקים לאורחים תחושה של פרטיות מוחלטת. למעשה, המלון מכיל מסדרונות סודיים המאפשרים לאורחים לקבל את כל צרכיהם מבלי להיות מופרעים במהלך חופשתם.
"אנחנו רוצים שכל האורחים יעזבו את המלון שלנו עם הזיכרונות המאושרים והקסומים ביותר," מסביר מסנט ז'אן קלוד מסנט, מנכ"ל המלון. "אני גאה מאוד בהישג הזה". רויאל מנסור מרקש לא מהווה זרא בעולם האירוח היוקרתי. בשנה שעברה, המלון זכה בפרס המלון בעל 5 הכוכבים המוביל בסקוטלנד - Gleneagles Hotel.

כעת, עם הכתרתו כבעל "חוויית האירוח הטובה ביותר" בעולם, רויאל מנסור מרקש מציב את אמות המידה החדשות לאירוח יוקרתי. כל הזוכים בקטגוריות השונות של התחרות יוכתרו בטקס שיתקיים בלונדון ב-17 בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה