תיירות

דרמה בנתב"ג: נוסעת השתוללה והכתה באלימות קשה את העובדת

רשות האוכלוסין וההגירה בישראל חושפת אתה דרמה הגדולה: נוסעת זרה בעלת אזרחות רוסית אשר כניסתה לישראל סורבה בנתב"ג כחוק, תקפה באגרופים בקרית גבול של רשות האוכלוסין וההגירה
מערכת ice | 
הנוסעת שתקפה בנתבג (צילום רשות האוכלוסין וההגירה)
רשות האוכלוסין וההגירה בישראל חשפה היום (רביעי) את הדרמה הענקית בנתב"ג, במסגרתה נוסעת זרה בעלת אזרחות רוסית אשר כניסתה לישראל סורבה בנתב"ג כחוק, תקפה באגרופים בקרית גבול של רשות האוכלוסין וההגירה.
במהלך הטיפול המקצועי שערכו העובדים בגבולות בנוסעת, היא תקפה אותם באגרופים בקרית גבול. עובדי רשות הּאוכלוסין וההגירה הצליחו להשתלט על הנוסעת האלימה והעבירו אותה לטיפול משטרת ישראל. בן זוגה הישראלי של הנוסעת התלהם אף הוא ואיים על בקרי הגבול שנכחו במקום. משטרת ישראל, שנקראה למקום, עיכבה את בני הזוג להמשך בדיקת האירוע.
בקרית הגבול שהותקפה באלימות קשה על ידי אותה נוסעת מרוסיה תגיש תלונה במשטרת ישראל על תקיפתה הפיזית על ידי הנוסעת. רשות האוכלוסין וההגירה מסרה כי בכוונתנו להרחיקה מתחומי מדינת ישראל במהלך היממה הקרובה.
לביום נמסר מרשות האוכלוסין וההגירה: "ברשות האוכלוסין וההגירה מדגישים כי לא יעברו על סדר היום בכל מקרה של תקיפת עובדי ציבור ויפעלו במלוא החומרה על מנת למצות הדין מול כל אירוע של הפעלת אלימות מכל סוג כנגד עובדי ציבור הממלאים תפקידם על פי חוק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה