תיירות

תעודד תיירות? העירייה הזאת מבקשת מהמבקרים להשתתף בניקוי הרחובות

קופנהגן משיקה את קמפיין CopenPay. בתכנית: כניסה לאטרקציות שונות עבור השתתפות בפעילויות ירוקות על מנת להשפיע לטובה על משבר האקלים. למשל - נסיעה ברכבת מעניקה כניסה בחינם למוזיאון. וגם: כך תוכלו להשכיר קייק בחינם
מערכת ice | 
עובדי ניקיון (צילום shutterstock)
עיריות רבות מנסות למשוך תיירים בדרכים שונות, אבל העירייה הזאת מפתיעה - היא דווקא מבקשת מהתיירים לאסוף זבל ברחובות. מדובר בצעד מפתיע ומסקרן של לשכת התיירות בקופנהגן בניסיון להשפיע באופן חיובי על משבר האקלים, שמשפיע כמובן גם על עולם התיירות. וגם לעודד תיירות על ידי מתנות מיוחדות לכל מי שישתתף בפעילויות הירוקות או ייסע בתחבורה ציבורית במקום ברכבים מזהמים. מה-15 ביולי ועד ה-11 באוגוסט תוכלו לזכות בארוחת צהריים צמחונית במתנה, כניסה למוזיאונים בחינם ועוד. 
מדובר בתוכנית מיוחדת בה יכולים להשתתף תיירים ואזרחים כאחד בשם CopenPay. תמורת פעילויות ירוקות שונות תוכלו לזכות בפרסים כמו גלידה, קפה ועוד. כך למשל, אם תשתמשו בתחבורה ציבורית כדי להגיע אל אחד המוזיאונים תוכלו לזכות בקפה בחינם על הגג שמשקיף אל העיר היפה. במוזיאון אחר, אם תגיעו עם שקית מלאה בפסולת פלסטיק תקבלו השתתפות בחינם בסדנת מחזור מיוחדת שפתוחה לכל המשפחה. 
התנדבות בחווה חקלאית תעניק לכם ארוחה צמחונית מלאה במתנה. תמורת איסוף פסולת באזור הנמל תוכלו להשכיר קייק בחינם. כדי להשתתף בפעילות צריך להוכיח שבאמת השתתפתם בפעילות על ידי צילום או הבאת הקבלה. מדובר בפרויקט פיילוט, ובמידה והוא יצליח יתכן וימשיך לפעול בהמשך השנה ומעבר לתאריכים המפורסמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה