תיירות

"מגיע לנו להתנתק": תל אביב מזמינה אתכם לחופשה - אילו הטבות תקבלו?

ברקע הירידה בכמות התיירים הנכנסת לארץ בעקבות הלחימה, עיריית תל אביב יוצאת בקמפיין ייחודי במסגרתו היא מציע לישראלים להזמין חופשה באמצע השבוע באחד מהמלונות שבעיר, ובתמורה לזכות בהטבות בלעדיות. אז מה בדיוק תוכלו לקבל?
מערכת ice | 
הוצאות תיירים (צילום פלאש 90/ מתניה תאוסיג, vecteezy, shutterstock)
דווקא עכשיו, במקביל למלחמה, מנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב יוצאת בקמפיין חדש בשיתוף התאחדות בתי המלון בתל אביב, שמטרתו לקדם את תיירות הפנים בעיר ברקע הירידה בתיירות החוץ. הקמפיין, שכותרתו: "ארזת"א לבד?", יעלה בשלטי חוצות בכל רחבי העיר וכן בדיגיטל, ובו יהיה דף נחיתה אותות מידע על מבצעים שונים במלונות בעיר. אז מה מציע הקמפיין?
המזמינים יוכלו להזמין חדרים באחד מהמלונות שבעיר באמצע שבוע במהלך חודש יולי, ויקבלו הטבות בלעדיות הכוללות 1+1 על סיורי עיר עולם ותיירות ברחבי העיר, וגם קופסת הפתעות לבחירה: קופסת חוף, קופסת קוקטיילים או קופסת שוק, הכוללות מגוון מוצרים שישדרגו את החופשה. הקמפיין החדש נועד לחשוף את הישראלים והישראליות לתל אביב-יפו שלא הכירו באמצעות סיורי עיר עולם, וכן לעודד את הציבור לנפוש במהלך יולי בעיר, בין היתר בשל החלטתם של רבים לוותר הקיץ הזה על נופש בחו"ל.
ראש עיריית תל־אביב-יפו, רון חולדאי מסר: "אני מזמין את הציבור הרחב לחופשה קצרה בתל אביב-יפו, העיר שמציעה לכל אחד ואחת את החופשה שהוא אוהב - המלונות, התרבות, המסעדות, הסיורים והחופים הנפלאים. ובמיוחד התחושה שהעיר מאפשרת – החופש של כל אחת ואחד לחיות ולבלות כרצונם. השנה, סיוע לעסקים ישראלים וחיזוק החוסן חשובים מתמיד, וביקור בתל אביב-יפו עונה בדיוק על כך".
מנכ״ל התאחדות בתי המלון בתל אביב, אורן דרורי מסר: "מגיע לנו, לישראלים, להתנתק, להנות, לנפוש, לבלות ולהירגע. אז מדוע לא לעשות זאת בתל אביב-יפו בנגישות, זמינות וגמישות מרביים. התאחדות מלונות תל אביב ומגוון המלונות הפזורים ברחבי העיר, בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו, מזמינים את הקהל הישראלי להנות מחופשה אורבנית המתאימה לכל רצון וכיס במנעד רחב של מוצרים ומבצעים בתקופת הקיץ. מלונות העיר שפתחו דלתם וליבם לתושבי ישראל שפונו, ערוכים לקבל פני קהל הנופשים הישראלים באשר הוא להנות ולחוות מגוון תכנים, אטרקציות, אתרים ומסעדות ברחבי העיר אשר יספקו חוויה משמעותית."

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה