תיירות

בהשקעת מיליוני שקלים: מהפכה באחד מאתרי התיירות היפים בישראל

משרד התיירות בראשותו של השר חיים כץ, יחד עם עיריית מצפה רמון, מתכננת מהפכה של ממש בתיירות באזור ומתכננת פרויקט ענק בעלות של 12 מיליון שקל, במסגרתו ייבנה גשר ענק המשקיף על מכתש רמון, ומדרגות מהן ניתן יהיה לרדת ישירות למכתש. יצליח להגביר את התיירות בנגב?
מערכת ice | 
מצפה רמון (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
משרד התיירות בראשותו של השר חיים כץ, יחד עם עיריית מצפה רמון, מתכננת מהפכה של ממש בכל הנוגע לענף התיירות באזור. למעשה, הצדדים מתכננים בימים אלו הקמת גשר מטורף, המשקיף כולו על מכתש רמון, בעלות כוללת שמוערכת ב-12 מיליון שקל.
הבוקר (חמישי) נודע כי המהלך נועד כדי להעצים את התיירות בנגב ולמשוך עוד ועוד תיירים אל האזור. הגשר יוקם למעשה בנקודה אסטרטגית מאוד, והוא יחבר בין מרכז המבקרים של מכתב רמון, אל בין נקודת תצפית מהממת שנבנתה באזור בשם תצפית "ברק ועמיחי".
בנוסף על כך, ייבנו מדרגות מהן ניתן יהיה לרדת ישירות אל המכתש עצמו. העבודות על הגשר החדש במצפה מון צפויות להתחיל בעוד שנה. כדי להתקין את הגשר ייקח שבועיים בסך הכל. 
שר התיירות חיים כץ סיפר: "משרד התיירות בראשותי שם דגש מיוחד על פיתוח ושדרוג תשתיות שהם המפתח לחוויית תייר מוצלחת. ייר מרוצה הוא תייר חוזר, וזהו מנוע לצמיחה הן של תיירות הפנים והן של התיירות הנכנסת. נמשיך להשקיע משאבים נרחבים בהתאם לצרכים בשטח לטובת מימוש פוטנציאל התיירות האזורי, תוך הגדלת היצע החדרים ויצירת מרחבי תיירות ופנאי מזמינים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה