תיירות

בתי המלון בישראל בטירוף: תיירות הפנים שוברת שיאים

שבועות בסימן תיירות שיא בארץ - לפי נתונים ממחלקת מכירות של דיזנהאוז גרופ תיירות פנים, רוב המלונות באזורי התיירות בישראל נמצאים בתפוסה כמעט מלאה במהלך יוני. אז אחפה אתם עוד יכולים למצוא דילים של הדקה ה-90 וכמה זה יעלה לכם?
מערכת ice | 
המלונות בישראל חותכים מחירים (צילום shutterstock)
שבועות בסימן תיירות שיא בארץ - לפי נתונים ממחלקת מכירות של דיזנהאוז גרופ תיירות פנים, רוב המלונות באזורי התיירות בישראל נמצאים בתפוסה כמעט מלאה במהלך יוני.
ריכזנו מחירים בהם עדיין ניתן למצוא חופשה למשפחה בין התאריכים 11-13 ליוני בחג השבועות: אילת: במלון המלך שלמה, דיל של 2 לילות למשפחה : 2 מבוגרים + ילדים, בעלות החל מ–7299 שקל. במלון דן פנורמה, דיל של 2  לילות למשפחה: 2 מבוגרים + 2 ילדים בעלות החל מ- 3650 שקל.
ירושלים: במלון דן ירושלים, דיל של 2  לילות למשפחה: 2 מבוגרים + 2 ילדים בעלות החל מ- 4140 שקל. במלון דן לאונרדו י-ם, דיל של 2  לילות למשפחה: 2 מבוגרים + 2 ילדים בעלות החל מ-4580 שקל.
ים המלח: במלון הרודס ים המלח, דיל של 2  לילות למשפחה: 2 מבוגרים + 2 ילדים בעלות החל מ-5080 שקל. במלון VERT , דיל של 2  לילות למשפחה: 2 מבוגרים + 2 ילדים בעלות החל מ-5010 שקל.

עומר חודורוב-לוי, מנהלת חטיבת השיווק של דיזנהאוז גרופ, מסרה: "מכיוון שחלק גדול מהצפון, שבמצבי שגרה הוא מתויר מאוד, נמצא כרגע עם ביקושים כמעט אפסיים, ביתר האזורים אנחנו רואים עליה בביקושים. שבועות השנה מאפשר יציאה לחופשה של 4-5 ימים, ובנוסף מזג האויר הנוח – שני אלה הופכים את החג לאטרקטיבי לנופש משפחתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה