תיירות

אל על בבשורה אדירה לטסים לחו"ל: יעדים חדשים בהם תוכלו לנחות

הטיסות הישירות החדשות למחוזות הנופש סנטוריני ופלופונסוס ביוון יופעלו על ידי סאן דור, חברת הבת של חברת התעופה הישראלית. הטיסות יצאו בימים ראשון וחמישי מתחנת הנתיבים בטרמינל 1, החל מה-30 ביוני ולאורך כל עונת הקיץ.
מערכת ice |  1
מטוס אל על (צילום דוברות אל על)
חברת התעופה הישראלית אל על ממשיכה להרחיב את פעילותה ותחלק החדש עבורה בקיץ הקרוב יהיו יעדים חדשים ביוון. החברה חכרה מטוס שלישי מחברת קלאס ג'ט הליטאית, מה שמאפשר לה לפתוח שני יעדים נוספים - סנטוריני ופלופונסוס.
על פי ישראל היום, הטיסות הישירות החדשות למחוזות הנופש המרהיבים ביוון יופעלו על ידי סאן דור, חברת הבת של חברת התעופה הישראלית. הטיסות יצאו בימים ראשון וחמישי מתחנת הנתיבים בטרמינל 1, החל מה-30 ביוני ולאורך כל עונת הקיץ.

בסך הכל, המחירים של הכרטיסים הבסיסיים לשני היעדים החדשים של חברת התעופה הגדולה בישראל עומדים על 239 דולר לכרטיס לייט לאדם. כצפוי, המחירים צפויים לעלות בתקופות העומס ובהתאם לביקוש.
בחברה זיהו את הפוטנציאל הגבוה של איי יוון כיעד תיירותי לקראת הקיץ, בין היתר על רקע היעלמותה של טורקיה ממפת התיירות. בסך הכל, סאן דור תפעיל בקיץ הקרוב טיסות ישירות לשישה יעדים ביוון: רודוס, סלוניקי, קפלוניה, כריתים, פלופונסוס וסנטוריני.
המהלך ממשיך את התמקדות חברת התעופה הישראלית ביעדים תיירותיים אטרקטיביים באירופה עבור הנוסעים הישראלים, תוך ניצול הביקוש הגבוה של התיירים הישראלים ליוון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אל על לא מחזירה טיסות לטורונטו?
    דניאל 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש ביקוש אדיר לקו שאל על ביטלה לטורונטו מה מעניין אותנו טיסות ביוקר לאיי יוון? בשביל זה יש המון חברות שכר בחצי מחיר
    סגור