בארץ

טיסות חינם מאילת לנתב"ג: מי זכאים להטבה ועד מתי?

במטרה לתת מענה לכלל תושבי הצפון והדרום אשר פונו בהחלטת ממשלה לאילת והסביבה, השרה מירי רגב הורתה להמשיך בהטבה שהעניקה להם טיסות בחינם בין אילת לנתב"ג. "נמשיך לעשות ככל יכולתנו כדי להקל על חייהם ולסייע למשפחות החטופים והנעדרים", אמרה השרה רגב
מערכת ice |  1
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
זמן קצר לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב יזמה מהלך שנועד להקל על עשרות אלפי המפונים מהצפון והדרום שהגיעו לעיר אילת כמקום מפלט אחרון, במסגרתה הם זכאים לטיסות חינם בין אילת לתל אביב. ההטבה הייתה אמורה להסתיים בקרוב, אך השרה רגב הודיעה כי הדבר יוארך עד ה-7 ביולי.
"נמשיך לעשות ככל יכולתנו כדי להקל על חייהם של המפונים הנמצאים רחוק מבתיהם ולסייע למשפחות החטופים והנעדרים", אמרה רגב. כמו כן, שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל גם הוא מתאריך ה-23 באוקטובר 2023 וניתן עדיין לכל המפונים אשר פונו בהחלטת ממשלה. בשביל לממש את הזכאות, המפונים צריכים להגיע לעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל'), מירי רגב מסרה: "אנו רואים חשיבות עליונה בדאגה לרווחת האזרחים שפונו מבתיהם בצפון ובדרום וחובה עלינו לפעול ככל הניתן במטרה להקל על חייהם של אותם מפונים שעדיין לא שבו לביתם. אני רוצה להודות לשותפנו באוצר על המשך הסיוע לאזרחי ישראל בימים מאתגרים אלו ונמשיך לגלות סולידריות ותמיכה ככל יכולתנו".
מנכ"ל משרד התחבורה הבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פועל לטובת משפחות המפונים מהיום הראשון למלחמה. בהנחיית השרה רגב, אנו מעניקים הארכה נוספת של הטבת טיסות חינם לאילת וממנה. כולי תקווה כי בקרוב הם ישובו לביתם בביטחון ועד אז אנו נעשה הכל כדי להקל עליהם ככל הניתן
נזכיר כי שלשום (שני), טרמינל 1 נפתח לטיסות לאחר שהפסיק את פעילותו מאז פרוץ המלחמה. רשות שדות התעופה הדגישה לטסים כי רק חלק מהטיסות הבינלאומיות יעברו לטרמינל 1, ויש להתעדכן באתר מבעוד מועד ולוודא את הטרמינל הנכון אליו יש להגיע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אתנו רגב ?
    אילתי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שלא אמרו לה שיש רק 2 טיסות ביום בשעות נורמליות ומה אתנו האילתים גם הטיסות האלו יהפכו למלאות עבורנו
    סגור