תיירות

איזי ג'ט מתרחבת: האם הצרכנים עומדים להרוויח?

חברת התעופה הפופלארית איזי ג'ט, אשר מוכרת בקרב הישראלים בשל מחירי הטיסות הנמוכים שלה לשלל יעדים באירופה, יוצאת במהלך חדש ומכריזה על הרחבת פעילותה בבריטניה
מערכת ice | 
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
חברת התעופה הזרה איזי ג'ט, אשר זכתה לפופולאריות שלה בקרב הישראלים בשל מחירי הטיסות הנמוכים שהיא מציעה מרחיבה את פעילותה בבריטניה ומודיעה שבחודשי האביב בשנה הבאה, היא תפתח את הבסיס העשירי שלה במדינה בנמל התעופה סאות'אנד בלונדון.
הבסיס החדש בנמל התעופה הבריטי, עתיד להיפתח במהלך חודש מרץ הבא ויכלול שלושה מטוסי A320neo שיטוסו לשישה קווים חדשים שיושקו ליעדי פנאי פופולריים לקיץ 2025. על פי הפרטים שהחברה מסרה, בשל הביקוש הגובר לטיסות במהלך הקיץ הקרוב היא נערכת להרחיב את כמות הטיסות לאי הבריטי עם 57 מיליון מושבים ו-70 קווים חדשים. מדובר בעליה של 10% בפעילות איזי ג'ט בבריטניה בהשוואה לשנה הקודמת.
בריטניה מהווה את נתח השוק הגדול ביותר של איזי ג'ט, כאשר הטיסות אליה מהוות 56% מכלל פעילות החברה. השקת הבסיס בסאות'אנד היא המשך ישיר לכוונות של איזי ג'ט להגדיל את פעילותה במדינה כאשר רק לפני חודשיים, היא השיקה בסיס בברמינגהאם. הקמת הבסיס החדש יאפשר לאיזי ג'ט, להשיק שישה קווים חדשים לפיזה, גראן קנריה, דלמן, אנטליה, מרקש וכן לאנפידה בתוניסיה. נכון לעכשיו, החברה ביטלה את טיסותיה לישראל וככול הנראה תחזור לפעול כאן בתחילת חודש אוקטובר.

השקת הבסיס החדש של איזי ג'ט, קרדיט: יח"צ
יוהאן לנדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר: "אנו שמחים להכריז על בסיס נוסף של שלושה מטוסים בבריטניה, בנמל התעופה סאות'אנד בלונדון. הבסיס החדש יספק לצרכנים מגוון רחב יותר של יעדי חופשה ויצור מאות מקומות עבודה".
ג'ון אפטון, מנכ"ל נמל התעופה סאות'אנד בלונדון, מסר: "המהלך של איזי ג'ט מאפשר לנוסעים לטוס דרך נמל התעופה הנגיש, המהיר והקל שלנו. הרכבת הנמצאת בנמל התעופה מגיעה למרכז לונדון בפחות משעה, נמצאת 43 דקות מסטרפורד, לונדון עם קישור לקו אליזבת' ונמצאת במרחק מאה צעדים בלבד מדלת הטרמינל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה