תיירות

דרמה בטיסת איזי ג'ט מישראל: מדוע המטוס נחת ביעד אחר?

נוסעים בטיסת איזיג׳ט שהמריאה ביום שישי האחרון מנמל התעופה בן גוריון בטיסה ישירה לבירת אנגליה, לונדון הופתעו לגלות שלא נחתו ביעד, אלא כמעט 200 קילומטרים משם, בבירמינגהאם, מבלי שבכלל ידעו כל כך. ומה הסבירו בחברת התעופה?
מערכת ice |  4
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
בהלה בשחקים, גרסת המציאות. על פי פרסום ראשון היום (ראשון) של שמעון יעיש ב'ישראל היום', הנוסעים בטיסת איזיג׳ט שהמריאה ביום שישי האחרון מנמל התעופה בן גוריון בטיסה ישירה לבירת אנגליה, לונדון הופתעו לגלות שלא נחתו ביעד, אלא כמעט 200 קילומטרים משם, בבירמינגהאם, מבלי שבכלל ידעו כל כך. 
את ההודעה על הנחיתה בבירמינגהאם, קיבלו הטסים עם החברה רק לקראת הכניסה לשטח האווירי של אנגליה. על פי העדויות: "במקום להגיע ללונדון בשעה 18:30 הגענו באזור 1 בלילה, שילמנו 1,000 שקלים עבור מונית ספיישל כי לא יכולנו להמתין להסעה ללונדון שהגיעה רק כמה שעות אחרי הנחיתה בבירמינגהאם, מיהרנו ללונדון ולא הייתה לנו ברירה אחרת. ההמתנה הייתה ארוכה ולא ברור מה הייתה הבעיה. למה לא נחתנו ביעד קרוב יותר ללונדון?".

מאיזיג׳ט נמסר בתגובה: "אנו מאשרים שטיסת איזי ג'ט EZY2582 מתל אביב ללונדון הופנתה אתמול לבירמינגהם עקב סופות רעמים בנמל התעופה לוטון. לנוסעים שנחתו בבירמניגהם סופק אוטובוס שהסיע אותם ללוטון. נוסעים שבחרו לנסוע בדרכים אחרות יקבלו החזר עבור דמי הנסיעה".
כמו כן הוסבר לישראל היום: "רווחתם ובטיחותם של הנוסעים וצוות המטוס הם בראש סדר העדיפויות של איזי ג'ט. למרות שהאירוע היה מעבר לשליטתנו, אנו רוצים להתנצל בפני הלקוחות על אי הנוחות שנגרמה להם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי שמשלם בבוטנים מקבל קופים (ל"ת)
    אחד שיודע 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כתבה מנופחת ומטופשת
    גבי ל. 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום נורמלי ארוך כזה זוכה ל 2 שורות עובדתיות וזהו.
    סגור
  • לפחות הם מתנצלים להבדיל מראנאייר האנטישמים (ל"ת)
    אוילנשפיגל 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מסכנים
    מנדי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם בכלל היו בדרך לרחוב קפלן
    סגור