תיירות

הטיסות בוטלו: חברת התעופה תשלם פיצויים ב-79 מיליון דולר לנוסעים

חברת התעופה הגדולה ביותר באוסטרליה, קוואנטס, הגיעה להסכמות עם רשות התחרות האוסטרלית ומועצת הצרכנות במדינה, במסגרתה היא תשלם לנוסעים 79 מיליון דולר אמריקאי כפיצויים, זאת על טיסות שבוטלו ואליהן מכרה בכל זאת כרטיסים
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
חברת התעופה הגדולה ביותר באוסטרליה, קוואנטס, הגיעה להסכמות עם רשות התחרות האוסטרלית ומועצת הצרכנות במדינה, במסגרתה היא תשלם פיצויים לנוסעים בך כולל של 79 מיליון דולר אמריקאי כפיצויים, זאת על טיסות שבוטלו ואליהן מכרה בכל זאת כרטיסים. מדובר בקנס הגדול ביותר שהוטל על חברת תעופה באוסטרליה אי פעם, ואחד הקנסות הגבוהים ביותר שקיבלה חברת תעופה בעולם.
למעשה, קוואנטס תחלק 20 מיליון דולר אוסטרליים (כ-13.2 מיליון דולר אמריקניים) ליותר מ-86 אלף לקוחות של החברה, בנוסף על כך תשלם עוד 100 מיליון דולר אוסטרליים (66.2 מיליון דולר אמריקניים) כקנס, ובכך למעשה לא תצטרף להתייצב בבית המשפט אחרי שיישבה את הנושא מול הרגולטורים באוסטרליה והנוסעים עצמם. כך על פי דיווח היום (שני) ב"רויטרס".
 
למעשה, לקוחות שרכשו כרטיסים לטיסות פנימיות בתוך אוסטרליה שהתבררו בסופו של דבר ככאלה שלא היו קיימות יקבלו 225 דולר אוסטרליים (כ-150 דולר אמריקניים) ואילו לקוחות שרכשו כרטיסים לטיסות בינלאומיות שלא היו קיימות יקבלו 450 דולר אוסטרליים (298 דולר אמריקניים). נוסף על כך, כלל הלקוחות יקבלו בחזרה את הכסף על כרטיס הטיסה שרכשו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה