תיירות

אוניות היוקרה מרוויחות: זינוק בביקושים להפלגות

זינוק בביקושים להפלגות במחלקות היוקרה: MSC Cruises מדווחת על מגמת זינוק של עשרות אחוזים הזמנת הפלגות במחלקות היוקרה במסגרת מועדון ה-Yacht Club 
מערכת ice | 
אוניית MSC CRUISES (צילום יחצ)
MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, מדווחת על מגמה מפתיעה לפיה לאחרונה נרשמת עלייה בהזמנת הפלגות יוקרה, במסגרת מועדון היוקרה שלה, MSC Yacht Club. על-פי נתוני החברה, מדובר במגמה עולמית במסגרתה נרשם זינוק של כ-20% בשנת 2023, בהשוואה ל-2022.
מהנתונים של הנהלת החברה בישראל עולה כי המגמה נרשמת לא רק בעולם, אלא גם בשוק הישראלי. בנוסף, הנתון המעניין שעולה מהנתונים מצביע כי הביקושים להפלגות יוקרה צומחים דווקא בקרב קהלים צעירים יחסים, בעיקר זוגות בגילאי 31-45.  נתון נוסף מעלה כי מי שבוחר לצאת להפלגה במחלקה יוקרתית, יעדיף להפליג ל-7 לילות לפחות ואף יותר. 

"אנחנו בהחלט מזהים התחזקות של סגמנט הפלגות היוקרה כחלק מענף השייט. אמנם מדובר במגמה כלל עולמית, אבל גם בישראל אנחנו רואים עלייה בהזמנת הפלגות במחלקות היוקרה, מועדון ה-Yacht Club שלנו. הנוסעים הישראלים שבוחרים להפליג ביאכט קלאב (מועדון היאכטות היוקרתי)  מחפשים חוויה אקסקלוסיבית מוקפדת ומובדלת משאר האורחים באונייה. חוויה המשלבת שירותי פרמיום כגון עוזר אישי, נוחות, יחס אישי ומהיר ושלל פינוקים יוקרתיים במהלך החופשה שלהם", מסביר איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises. 
מועדון ה-Yacht Club של MSC Cruises הוא מתחם נפרד יוקרתי בקונספט "אונייה בתוך אונייה" המציע לאורחים חוויית שייט ייחודית באווירה אינטימית, רגועה ופרטית. במתחם מגוון אזורים בלעדיים ופרטיים באונייה, סוויטות יוקרה, שירות של צוות אישי 24 שעות ביממה, מסעדה פרטית ויוקרתית הפתוחה לארוחות לאורך כל שעות היום, בריכה פרטית, ועוד שלל הטבות במתחם שקט, נפרד ומפנק. 
"צרכנים בטוחים שחופשת שייט במחלקות היוקרה בוודאי יעלו פי שתיים או שלוש מהפלגה רגילה אבל מופתעים לגלות שלעתים הפער לא יהיה כל כך גבוה. ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים להפלגה גם במחלקות היוקרה שלנו. כך לדוגמה הפלגת 4 לילות בסוכות ב 20 לאוקטובר שיוצאת מאורלנדו (פורט קנוורל) באוניית MSC Seashore   יעלה חדר מרפסת יוקרתי ב - יאכט קלאב 1,773 דולר למבוגר. הפלגת 7 לילות באוניה MSC Fantasia   בסוכות 19 אוקטובר מגנואה שבאיטליה תעלה 2,121 דולר למבוגר בחדר פנימי .מסכם אטיאס. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה