תיירות

MSC CRUISES בהודעה מאכזבת לישראלים: זה מה שיקרה בקיץ הקרוב

בדומה להודעתן של רויאל קריביאן וחברות קרוזים גדולות נוספות, גם MSC CRUISES מצטרפת להודעה על ביטול עונת ההפלגות מנמל חיפה בקיץ הקרוב, זאת בעקבות המלחמה המתנהלת בחודשיים האחרונים
מערכת ice | 
אוניית MSC CRUISES (צילום יחצ)
בימים האחרונים הודיעו חברות הקרוזים הגדולות בעולם על ביטול הפלגותיהן מנמל חיפה בעונת הקרוזים הקרובה בקיץ 2024. היום הצטרפה להודעה גם החברה השלישית בגודלה MSC Cruises כי לא תפליג מנמל חיפה בעונת הקרוזים הקרובה.
מהחברה נמסר כי לאור המצב הביטחוני בישראל ובכלל במזרח התיכון רבים מהלקוחות הבינלאומיים הביעו חשש לגבי מסלול ההפלגות שכלל עגינה בנמל חיפה ופנו בבקשה לקבל מסלול חלופי. בחברה נאלצו להגדיר את המסלולים לעונת ההפלגות הקרובה מחודש מאי ועד אוקטובר מחדש ולקבוע נמלי עגינה חדשים. החברה תפנה בימים הקרובים לקהל לקוחותיה ותציע להם החזר כספי או לחילופין לעבור להפלגה מיעד אחר של החברה.
כזכור השבוע הודיעה גם רויאל קריביאן על ביטול ההפלגות מנמל חיפה עקב המלחמה אך היא מציעה לקהל הישראלי מגוון הפלגות כשרות בים התיכון ובקאריביים, האוכל הכשר הטרי הינו בתוספת תשלום בעת ביצוע ההזמנה על בסיס מקום מוגבל. בין ההפלגות אותן מציעה החברה, גם הפלגות בספינת הקרוזים הגדולה בעולם Icon of the Seas במחירים משתנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה