TOP 5

5 דברים שלא ידעתם על יצחק גולדקנופף

יצחק גולדקנופף הוא הפוליטיקאי הטרי שמנסה לרכך את המכה אחרי שמעורר סערה  ומשגר מסר מפייס לאזרחי ישראל גם אם דבריו הובנו אחרת. זה לא הוא, זה אתם שלא הבנתם מה הוא מנסה לומר. עד כמה אתם מכירים את עולמו הפנימי של הסבא החביב בפוליטיקה הישראלית? 
דוד זולדן |  3
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שמו המלא של השחקן החדש בזירה הפוליטית: יצחק יששכר גולדקנופף והוא נחשב לאחד הנציגים המבוגרים במשכן. נולד ב-30 באוקטובר 1950, התמנה לשר הבינוי והשיכון ושר במשרד ראש הממשלה, עומד בראש סיעת יהדות התורה מטעם הסיעה המרכזית באגודת ישראל וחבר הכנסת מטעמה בכנסת העשרים וחמש. במקביל הוא משמש כמזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת. בעבר שימש כחבר מועצת עיריית ירושלים ומנכ"ל רשת גני ילדים ומעונות יום בית יעקב ובית פתחיה עם 49,646 ילדים ו-10,208 עובדים ברשת שניהל.

גיבשנו רשימה קצרה עם מעט דברים שלא ידועים על הדמות החרדית הססגונית:
1. משמש חזן בימים הנוראים.
2. היה בחו"ל רק 5 פעמים בחייו.
3. אב לעשרה ילדים וסבא ממאה נכדים.
4. למשפחתו יש חנות לכלי כסף.
5. מחלק בכל שבת ממתקים לילדים בבית הכנסת. 
 
יצחק גולדקנופף הפך בזמן קצר למוקד התעניינות בזכות דמות הסב החביב ואישיותו הנעימה ואפילו זכה לדמות בארץ נהדרת. דווקא דיבורו הישיר שקומם עליו לא אחת את החוגים הליברליים ויריביו הפוליטיים נגדו עשוי להטעות. התבטאויותיו כבר הספיקו לפתוח מהדורות חדשות ולעורר סערה ציבורית ונדמה שגולדקנופף הוא טיפוס צבעוני שמוציא את השחור והלבן מהתמונה. הוא אינו כה חמור סבר ומבטו לא מטיל אימה על החילונים. אישיותו הנעימה וסגנונו הייחודי מבעירה את מדורת הפופולריות שלו ולא רק בקרב החרדים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יאמר לזכותו של יצחק גולדקנופף, רואים לו בעיניים שהוא לא
    קורא לילד בשמו 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאמר לזכותו של יצחק גולדקנופף, רואים לו בעיניים שהוא לא בריא, לא שפוי, מושחת, אפס שדואג רק לחובשי כיפה, רמאי שקרן שיגנוב גם את אמא שלו, אדם מיותר כמו יתר האוכלוסיה שהוא מייצג - שכר מינימום הוא לא שווה !!!
    סגור
  • 2.
    חיוך נחמד זה נהדר השאלה אם יפעל למען כל עם ישראל או רק (ל"ת)
    י.ח 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יצחק גולדקנופף
    אווה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה רק לואי ויטון, בכמויות שהעוזר שלו. צריך לשאת דת השקיות. חבל שאי אפשר לצרף תמונה. עוזר לאופנת לואי ויטון להתפרנס??????
    סגור