נדל"ן ותשתיות

גולדקנופף הפתיע את מבקריו: "באנו לקדם את ערכי השוויון"

השר הנכנס אמר את הדברים ברצינות גמורה בעת טקס החילופים עם השר היוצא זאב אלקין. גולדקנופף הצהיר במהלך החפיפה כי יאיץ תהליכים בענף הנדל"ן
דוד זולדן |  2
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש90)
במשרד הבינוי והשיכון התקיים טקס החילופים בין השר היוצא זאב אלקין לשר הנכנס יצחק גולדקנופף: "גם לפריפריה מגיעה התחדשות עירונית. אין דבר יותר חברתי מזה. אני מקווה שאתה תצליח איפה שאנחנו נכשלנו בהיערכות לרעידות אדמה וחיזוק מבנים", אמר אלקין לגולדקנופף שהשיב: "איפה שאפשר לעשות התחדשות עירונית - בעיניי זה משתלם יותר, אבל איפה שלא - חשוב להשקיע בנושא של חיזוק מבנים".
השר גולדקנופף אמר כי "אין זה סוד כי התנעת תהליכים בתחום הנדל"ן אורכת זמן. המשימה שלנו היא לקצר את הזמן או להאיץ את התהליכים". לדבריו, "באנו לשרת את אזרחי ישראל, לקדם את ערכי השוויון ולקיים את ישוב הארץ. יש לנו חובה מיוחדת לחיילים משוחררים. בלתי מתקבל על הדעת שאלו המקדישים את מיטב שנותיהם למען ביטחונם של אזרחי ישראל, יעמדו כעניים בפתח בבואם להקים בית, ויזדקקו לנדבות בשביל לכסות את דמי השכירות".
גולדקנופף ציין כי "יש לנו חובה לעמלי התורה - האברכים המסתפקים במועט ומבקשים קורת גג. יש לנו חובה לכל הזוגות הצעירים מכל המגזרים – ללא הבדל דת, גזע או השקפה. לא נהיה סקטוריאליים ולא מגזריים. בעיית הדיור משותפת לכולם ונפעל בעזרת השם לסייע לכולם".
גולדקנופף עקץ את אלקין שהתבטא בעבר כי השר הבא אחריו "יגזור את הקופון" על מעשיו - ואמר: "לא באנו לגזור קופונים, לא באנו לגזור סרטים. באנו להיטיב. באנו למלא את חובותינו - איננו עושים חשבונות של קרדיט".
השר הנכנס בחר להתייחס לדבריו שעוררו סערה ולפיהם, אינו יודע שיש משבר דיור: "באותה ועידה, כשהתייחסתי לעובדה שאני מגיע לתפקיד נטול דעות קדומות, אמרתי ש'אינני מכיר את משבר הדיור'. כמובן שהכוונה לא הייתה ש'אין משבר', אלא שאני חדש בתפקיד ולכן אינני מכיר מספיק את הגורמים למשבר הדיור. אני תפילה ותקווה שנוכל כולנו בסוף הקדנציה לומר ש'איננו מכירים את משבר הדיור'". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלוואי שיגלה את הנס, איך אדם עם 3000 שח בחודש
    חיים 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה דירה של 3 מיליון שח.
    סגור
  • 1.
    לקדם שיוויון? שישלח את הקהל שלו להתגייס, זה יהיה שוויון (ל"ת)
    יש רא לי 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור