TOP 5

חמשת המלונות הזולים בטבריה לחופשה בחג

ראש השנה מתקרב ואיתו החיפושים אחר החופשה המושלמת. בא לכם חופשה בארץ, אבל בלי מלח במים וההמולה של אילת? בדקנו את האופציות הזולות לחופשה במלון בטבריה בתקופת ראש השנה
מרק קגנסקי | 
מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, עידן מועלם וראש העיר טבריה בועז יוסף (צילום החברה הממשלתית לתיירות)
עם המחירים המטפסים באילת, ישנה תחושה שהכנרת חוזרת לאופנה בשנתיים האחרונות. מים מתוקים, אין דוחק ונופים ירוקים ומרהיבים. עבור מי שלא רוצה להוציא סכומים גדולים על חופשה בחו"ל, באילת או סתם רוצה אווירה יותר צפונית - בדקנו את ההצעות של מלונות בטבריה לשבוע ראש השנה, בין התאריכים 25-30 לספטמבר לשני מבוגרים.
במקום הראשון במדד הזול נמצא מלון פנורמה, המציע חדרים ב354 ש"ח ללילה. מיד אחריו נמצאת אכסניית טבריה, שם תוכלו לשכור חדר ב6 שקלים יותר ללילה. את המקום השלישי תופסת וילה אליאנס עם 465 ש"ח ללילה. במקום הרביעי נמצא מלון אביב הפופולארי, בוא ניתן להשיג חדר ב535 ש"ח ללילה. את הרשימה סוגר המלון G, שמציע את חדריו ב653 ש"ח ללילה בתקופה הזו.
לא מדובר כאן במלונות יוקרה והצעות לא כוללות ארוחת בוקר, אך כמובן שניתן לשדרג את אופי השהות ברוב המקומות. כמו כן, לעומת אילת - ישנו מרחב גדול לטייל בטבריה, הכנרת והסביבה, כך שלא תהיה לכם בעיה למלא את הלו"ז במקום לרבוץ במלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה