נדל"ן ותשתיות

הטיילת המוזנחת בישראל בדרך למהפך: עלות התכנון 10 מיליון שקל

משרד התיירות העביר סכום נכבד עבור התכנון של הפרויקט לטיילת בטבריה, שהוזנחה במשך שנים רבות. השר רזבוזוב: "מחזירים את טבריה לשורה הראשונה של ערי התיירות"
מערכת ice | 
מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, עידן מועלם וראש העיר טבריה בועז יוסף (צילום החברה הממשלתית לתיירות)
משרד התיירות יזם החלטת ממשלה לסייע לשקם את העיר וכן לשפץ, להזניק ולפתח את הטיילת בטבריה שניזוקה קשות כתוצאה מהסערה שהתרחשה בלילה שבין 14-15 במאי 2022 וכעת הועברו 10 מיליון שקל לטובת תכנון הפרויקט.
שר התיירות יואל רזבוזוב הסביר: "הגיעו לסיומן השנים הרבות בהן הוזנחה טבריה" לפני כחודש העבירה הממשלה הצעת מחליטים, בה נקבע להקצות כ-90 מיליון שקלים לשיקום נזקי הסופה ולפיתוח הטיילת ופרויקטים תיירותיים בטבריה. השבוע אישרו במשרד התיירות העברת 10 מיליון שקלים ראשונים לטובת תכנון. הפרויקט לשיקום ולפיתוח הטיילת בטבריה, אשר יכלול את טיילת אלון ורחוב הירקון, יהיה רובו ככולו במימון משרד התיירות – בהיקף תקציבי של 64 מיליון שקלים, בשלב הראשון.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: "אנחנו מחזירים את טבריה לשורה הראשונה של ערי התיירות בישראל. עונת התיירות בעיצומה, ואנחנו פועלים מהר ככל האפשר כדי להחזיר לתושבי העיר ולבעלי העסקים בטבריה את פרנסתם. והיום, סוף סוף הגיעו לסיומן השנים הרבות בהן הוזנחה טבריה. מדינת ישראל כולה רוצה בהצלחת העיר ובהשבת היכולת של טבריה לארח המוני תיירים, אשר יכניסו כסף רב לעיר ולמדינה". 
כזכור, בלילה שבין 14-15 במאי 2022 התרחשה סערה באזור הכנרת אשר גרמה להצפות ולנזקים רבים למבנים ולתשתיות ציבוריות בחלקים נרחבים בטיילת ״יגאל אלון״ ובחופים הדרומיים של רצועת החוף המערבית של הכנרת. בעקבות זאת, יזם משרד התיירות החלטת ממשלה, במטרה לסייע לשקם את העיר וכן לשפץ, להזניק ולפתח את הטיילת, שכאמור, ניזוקה קשות כתוצאה מהסופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה