TOP 5

בעושר ועושר: אלו הסלבריטאים העשירים בעולם לשנת 2024

הם התחילו את דרכם בעולמות הבידור והספורט, אך כיום הם שולטים באימפריות עסקיות שמכניסות להם מיליארדים. גלו מי הם חמשת הסלבריטאים המובילים ברשימת העשירים לשנת 2024

מערכת ice | 
הסלבריטאים העשירים בעולם לשנת 2024 (צילום shutterstock)
שנת 2024 הביאה עמה לא מעט הצלחות כלכליות בעולם הבידור והספורט, כאשר חלק מהכוכבים הצליחו להפוך את המותגים האישיים שלהם לאימפריות כלכליות עצומות. חמישה סלבריטאים בולטים במיוחד הצליחו לצבור הון של מיליארדי דולרים, והנה רשימת העשירים ביותר מביניהם.
5. ג'יי זי - 2.5 מיליארד דולר
הראפר, המפיק והיזם ג'יי זי מחזיק בהון של 2.5 מיליארד דולר. עיקר עושרו מגיע מעסקאות כמו מכירת מחצית ממותג השמפניה שלו Armand de Brignac ל-LVMH, ומכירת חלק ממותג הקוניאק D’Usse לחברת בקרדי. נוסף על כך, הוא מחזיק במניות בחברות טכנולוגיה מובילות כמו Uber ו-Block. כמובן שגם הזוג לא חוסך בעצמם, ביונסה וג'יי זי רכשו ביוני 2023 בית מטורף בקליפורניה תמורת 200 מיליון דולר אחרי הנחה משמעותית, שמצטרף לעוד וילה משוגעת שנרכשה לפני מספר שנים תמורת 88 מיליון דולר

4. אופרה ווינפרי - 2.8 מיליארד דולר
אופרה ווינפרי, שהייתה לאישה השחורה הראשונה שהפכה למיליארדרית בשנת 2003, היא אחת הדמויות המובילות בעולם המדיה. עם הון של 2.8 מיליארד דולר, היא בנתה אימפריה עסקית שכוללת השקעות בנדל"ן, חברת הפקות מצליחה ומעורבות בתחום הבריאות, בין היתר עם תפקידה כחברת מועצת המנהלים של WeightWatchers.
3. מייקל ג'ורדן - 3.2 מיליארד דולר
שחקן הכדורסל האגדי מייקל ג'ורדן הצליח לצבור הון של 3.2 מיליארד דולר, בעיקר בזכות מותג "Jordan" בשיתוף פעולה עם נייקי, ממנו הוא הרוויח יותר מ-1.8 מיליארד דולר. בנוסף, השקעתו הנבונה ברכישת קבוצת הכדורסל שארלוט הורנטס בשנת 2010, אותה מכר ב-2023 תמורת 3 מיליארד דולר, עזרה לו להגדיל את הונו בצורה משמעותית.
2. סטיבן ספילברג - 4.8 מיליארד דולר
הבמאי האגדי סטיבן ספילברג, שאחראי על שוברי קופות כמו "מלתעות", "פארק היורה" ו"רשימת שינדלר", צבר הון של 4.8 מיליארד דולר. ספילברג השכיל לנהל משא ומתן על אחוזים מרווחי סרטיו, וכן יש לו הסכם משתלם עם פארקי השעשועים של Universal על אטרקציות המבוססות על סרטיו.
1. ג'ורג' לוקאס - 5.5 מיליארד דולר
ג'ורג' לוקאס, יוצר סדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים", הוא הסלבריטאי העשיר ביותר בעולם לשנת 2024 עם הון של 5.5 מיליארד דולר. עיקר עושרו נובע ממכירת חברת Lucasfilm לחברת דיסני בשנת 2012, בעסקה שהוערכה ביותר מ-4 מיליארד דולר במזומן ובמניות.
הסלבריטאים העשירים של 2024 הם הרבה יותר מאמנים או ספורטאים – הם יזמים שבנו לעצמם אימפריות כלכליות גדולות. ג'ורג' לוקאס, סטיבן ספילברג, מייקל ג'ורדן, אופרה ווינפרי וג'יי זי מוכיחים שניהול חכם של קריירה ומותג אישי יכול להוביל לעושר עצום.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה