TOP 5

הזמרים המרוויחים ביותר ב-2024: בראש הרשימה 2.5 מיליארד דולר

בשנת 2024, תעשיית המוזיקה חשפה את המרוויחים הגדולים שלה, והמספרים מדהימים. מאייקון המוזיקה מברוקלין ועד לצוות של אמנים משפיעים, הכוכבים האלה לא רק שרים את הלב שלהם - הם גם גורפים את הכסף לבנק. אלו הם הזמרים המרוויחים ביותר בשנת 2024
מערכת ice |  5
צילום shutterstock, צילום מסך פייסבוק/טוויטר
בעולם המוזיקה, שנת 2024 חשפה נוף של עושר, כישרון וכושר יזמות, כאשר הזמרים המרוויחים ביותר נחשפו. בראש טבלאות ההצלחה הפיננסית נמצא ג'יי זי האייקוני, ששוויו המדהים של 2.5 מיליארד דולר מבשרים לא רק את הניצחונות המוזיקליים שלו אלא גם את החוש העסקי שלו. מצטרפים אליו בהרכב היוקרתי דמויות משפיעות כמו בונו, ריהאנה, אנדרו לויד וובר ופול מקרטני, כל אחד מהם מציג שילוב של ברק אמנותי וכשרון יזמי.

מי שמוביל כזמר המרוויח ביותר של 2024 הוא לא אחר מאשר ג'יי זי, הראפר יליד ברוקלין, ומעצמת התרבות בכל רחבי העולם. עם שווי נקי של 2.5 מיליארד דולר, המיזמים המגוונים של ג'יי זי, כולל Roc Nation, Tidal, Roc Nation Apparel, וארמנד דה בריניאק, כולם תרמו להצלחתו העצומה. לא רק הכישרון המוזיקלי שלו, אלא גם החכמה העסקית שלו, הם שהניעו אותו לגבהים פיננסיים חסרי תקדים.
במקום השני נמצא בונו, הזמר-יוצר והאקטיביסט האירי, נכנס לרשימת המשתכרים הגבוהים ביותר, עם שווי מוערך של 1.8 מיליארד דולר. אין להכחיש את ההשפעה של בונו על המוזיקה, כאשר מכירות האלבומים הפנומנליות של U2 וסיבובי ההופעות המוצלחים מדברים בפני עצמם.
במקום השלישי הזמרת ריהאנה, בזכות הקול העוצמתי שלה ומכירות האלבומים שוברי השיאים שלה, השיגה שווי נקי של 1.4 מיליארד דולר, והבטיחה את מקומה כמוזיקאית העשירה בעולם. בעלת חוש יזמי עם השקעות אסטרטגיות, במיוחד המותג פורץ הדרך שלה, Fenty Beauty.
במקום הרביעי אנדרו לויד וובר, המלחין האנגלי של התיאטרון המוזיקלי, שגוף יצירתו יוצא הדופן קסם את הקהלים ברחבי העולם, והרוויח לו שווי נקי מוערך של 1.4 מיליארד דולר.
בסוף הרשימה, במקום החמישי נמצא אייקון המוזיקה הבריטי האגדי, פול מקרטני, עם שווי נקי של 1.2 מיליארד דולר. כחבר מייסד של הביטלס, כישרונותיו המוזיקליים המתמשכים של מקרטני, בשילוב עם יוזמותיו העסקיות הנבונות, חיזקו את נצחונו הפיננסי.
המשתכרים המובילים לשנת 2024 מראים שגדולה מוזיקלית וידע עסקי הולכים יד ביד, ומוכיחים שההצלחה בתעשייה מגיעה הרבה מעבר ליצירת להיטים בלבד והופעות סולד-אאוט. ניתן לראות זאת בבירור בהשוואה לרשימה משנת 2022.
הזמרים המרוויחים ביותר ב-2024:​
  1. ג'יי זי - 2.5 מיליון דולר
  2. בונו - 1.8 מיליארד דולר
  3. ריהאנה - 1.4 מיליארד דולר
  4. אנדרו לויד וובר - 1.4 מיליארד דולר
  5. פול מקרטני - 1.2 מיליארד דולר
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את כל זה הם עשו בפחות משישים יום?
    יוסל 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היו שווים אפס בתום 2023 ועתה הם שווים מיליארדים? או ששוב האתר הזה מועל בחוקי המתימטיקה?
    סגור
  • 3.
    I wish: I could, I would, I should
    Lully 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    La, la, la, la, la, la, la For everyday
    סגור
  • 2.
    "ואני רק רציתי לשיר"... "לה לה,לה,לה,לה"...
    לולי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ×אינסוף...
    סגור
  • 1.
    איפה עומר אדם
    איפה עומר אדם 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה עומר אדם פעם שלישית
    סגור
  • מטייל בעולם...
    לולי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לה,לה,לה,לה לה,לה,לה...
    סגור