TOP 5

נטע אלחמיסטר: 5 דברים שלא ידעתם על הדוגמנית והיזמית

נטע אלחמיסטר, דוגמנית מצליחה ואשת עסקים, בנתה מותגי אופנה ויופי מרשימים, ונמצאת בזוגיות עם הכדורגלן רמי גרשון. מה עוד לא ידעתם עליה? הנה חמישה דברים שכדאי להכיר על הכוכבת
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום חופית ארביב, shutterstock)
נטע אלחמיסטר, ילידת ראשון לציון, החלה את דרכה כדוגמנית ומשפיענית, אך התקדמה לעולם העסקים. אביה אייל היה כדורגלן במכבי תל אביב ומנהל מכירות באסם, ואמה ורדי הייתה דוגמנית שהשתתפה בתחרות מלכת היופי בשנת 1986, וכיום היא מנהלת את חנות הביוטי של נטע.
מאז 2014, נטע נמצאת בזוגיות עם הכדורגלן רמי גרשון, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל. השניים נישאו ביוני 2019, ובנובמבר 2023 נולד להם בן. לאחרונה, בספטמבר 2024, הודיעו כי הם מצפים לילד שני. במקביל לחיים האישיים, אלחמיסטר מחזיקה בשני עסקים מצליחים: מותג בגדי הים "בננהוט" ועסק הביוטי שלה "Byneta".
מעבר לקריירה שלה ולחיים המשפחתיים, ישנם פרטים נוספים ומעניינים על חייה. הנה חמישה דברים שלא ידעתם על נטע אלחמיסטר.
1. שירות צבאי:
נטע שירתה כנציגת שירות בתחום הסלולר בחיל התקשוב, לפני שהפכה לדוגמנית ואשת עסקים מצליחה.
2. בננהוט:
נטע הקימה את מותג בגדי הים "בננהוט" יחד עם שותפתה נועה בני. המותג, שהתחיל בתקציב של 1000 שקלים מהוריהן, צמח לשווי מוערך של 2.5 מיליון שקלים, עם מעל 50 בוטיקים ברחבי העולם ובדרך לפתיחת חנות שלישית בישראל.
3. מה היה החלום?
אחרי הצבא, נטע חלמה ללמוד תקשורת. עם זאת, ההצלחה שהגיעה דרך הרשתות החברתיות והשותפות העסקית שלה הובילו אותה לשנות מסלול ולהפוך לאשת עסקים בתחום האופנה.
4. כמה שווה?
למרות שהשווי המדויק של אלחמיסטר אינו ידוע, אתר המנתח את השווי הכלכלי של ידוענים מעריך אותו בכ-28.9 מיליון שקלים. יש הטוענים כי השווי האמיתי שלה עשוי להגיע ל-46.3 מיליון שקלים.
5. כמה שווה הבית שרכשה?
בספטמבר 2023, נטע ורמי רכשו קרקע לבניית בית חלומותיהם בראשון לציון, במחיר של 12 מיליון שקל. הבית המתוכנן יכלול שתי קומות, מרתף ועליית גג, עם בריכה בחצר המשתרעת על 200 מטרים. הצפי לסיום בנייה, שנת 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה