תקשורת ומדיה

נטע אלחמיסטר חושפת את שמו של בנה הראשון

במהלך סוף השבוע חשפה הדוגמנית את שם בנה הראשון של הזוג שנולד לפני עשרה ימים וקראה לו אל-ים, אתמול חגגה אלחימסטר יחד עם בעלה בלם מכבי חיפה רמי גרשון את ברית המילה של בנם
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום TERMINAL X)
ימים מרגשים עברו לאחרונה על הדוגמנית נטע אלחמיסטר, שילדה בשעה טובה את בנה הראשון. בימים האחרונים פרסמה הדוגמנית מספר פוסטים בהם הסבירה מה עבר עליה בימים האחרונים שלאחר הלידה: "בדיוק לפני שבוע השתנו לי החיים. בתוך כל החושך, הכנסת לי אור ללב. תקווה ואופטימיות לעתיד טוב יותר. כל כך קשה לקבל את המציאות החדשה... שום דבר לא מובן מאליו".
במהלך סוף השבוע לאחר הברית פרסמה אלחימסטר את שם בנה ונתנה לו שני שמות: אל-ים. "אני באמת מודה לכולם על כל ההודעות בשבוע האחרון - האיחולים והברכות. עכשיו מוצאת קצת זמן לשתף אתכם בכמה רגעים בלתי נשכחים עם אנשים מדהימים שהיו חלק בלתי נפרד מהרגע הקסום ביותר בחיי". הודתה הדוגמנית לעוקביה באינסטגרם.

כזכור, לפני עשרה ימים נולד בנם הראשון של הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושל הכדורגלן רמי גרשון. רגע אחרי שחשפה על היריונה הראשון, בריאיון לאתר 'פנאי פלוס' סיפרה על התחושות: "אני נוגעת בבטן וזה קורה! פתאום אני מרגישה אישה. אני מפתחת קריירה ואני עובדת, אבל זה לא כמו להרגיש את המשהו האישי הזה של להיות אמא, הגוף משתנה, זו עוצמה אחרת של רגש שלא חוויתי בחיים". כידוע, הכדורגלן רמי גרשון והדוגמנית נטע אלחימיטסר מנהלים מערכת יחסים יציבה ובריאה במשך שמונה שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה